Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
VER YANSIN AGA
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Ozkn66, post: 8999533, member: 28291"]</p><p>ya aga dün rahatsız olmuşlarmış mallık bizde abi sanki borcum varmış konuşuyo şuna bak ya tek adım yapıp banko maçı atıyoruz ki niye millette faydalnasın diye atmam kendi başıma takılır kimseye hesap vermem aga di mi ? Sözüm mü var birine ? 250 tl dağıtım yapıcaktık kişi sayısı fazlaymış oldu mu sana 320 tl ? Ee düşündüm beni aşıyo dedim çünkü lazımdı aga fatura vs ödedik mecbur muyum ben ee yok şuna bak sanki ben suçluymuşum gibi konuşuyo ulan etkinliği yapan benim ama suçluda benim adamların parasını verdik mi verdik eee daha ne ? 100 tl dileniyon diyo ya diyoruz ki geldği gibi atacağız sanki attıkalrı benim oalcakmış gibi konuşuyo bu forumda herkesin ihtiyacı olduğunu görmedik mi ? Yardımlaşma dilencilikse forum kapansın gitsin abii ? Etkinlik niye yaplılıyo ki burada ?</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Ozkn66, post: 8999533, member: 28291"] ya aga dün rahatsız olmuşlarmış mallık bizde abi sanki borcum varmış konuşuyo şuna bak ya tek adım yapıp banko maçı atıyoruz ki niye millette faydalnasın diye atmam kendi başıma takılır kimseye hesap vermem aga di mi ? Sözüm mü var birine ? 250 tl dağıtım yapıcaktık kişi sayısı fazlaymış oldu mu sana 320 tl ? Ee düşündüm beni aşıyo dedim çünkü lazımdı aga fatura vs ödedik mecbur muyum ben ee yok şuna bak sanki ben suçluymuşum gibi konuşuyo ulan etkinliği yapan benim ama suçluda benim adamların parasını verdik mi verdik eee daha ne ? 100 tl dileniyon diyo ya diyoruz ki geldği gibi atacağız sanki attıkalrı benim oalcakmış gibi konuşuyo bu forumda herkesin ihtiyacı olduğunu görmedik mi ? Yardımlaşma dilencilikse forum kapansın gitsin abii ? Etkinlik niye yaplılıyo ki burada ? [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
VER YANSIN AGA
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst