Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
😈SOSYOPAT İLE ROLLİNG ALANI😈
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="çılgınşovalye, post: 19576980, member: 67577"]</p><p>Bir kapıyı aralar gibi…</p><p>Hiç bozulmadan duran bir akşama</p><p>geri dönebilseydik mesela.</p><p>Annemizin sesinin hâlâ evin içinde dolaştığı bir güne.</p><p>Henüz vedaların bu kadar gerçek olmadığı bir zamana.</p><p>Kahkahamızın içimize batmadığı,</p><p>sarılmanın sıradan sayıldığı anlara…</p><p>Sanırım insan en çok,</p><p>geçip giderken kıymetini anlayamadığı zamanları özlüyor.</p><p>Ve bazı anılar vardır;</p><p>üzerinden yıllar geçse de zihinden değil,</p><p>bedenden hatırlanır.</p><p>Bir koku gelir,</p><p>bir şarkı çalar,</p><p>bir ışık düşer bir yere…</p><p>Ve insan bir anda artık var olmayan bir ana geri döner.</p><p>Belki de bu yüzden özlem,</p><p>sadece birini değil;</p><p>bir zaman hissini kaybetmektir.</p><p>Çünkü bazı insanlar gidince,</p><p>onlarla birlikte bir evin sesi,</p><p>bir mevsimin anlamı,</p><p>bir “eskiden” duygusu da gider.</p><p>Ve insan bazen sadece şunu ister:</p><p>Bir kez daha aynı masaya oturabilmeyi.</p><p>Hiçbir şeyin henüz eksilmediği bir ana,</p><p>kısacık da olsa dönebilmeyi…<img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /></p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="çılgınşovalye, post: 19576980, member: 67577"] Bir kapıyı aralar gibi… Hiç bozulmadan duran bir akşama geri dönebilseydik mesela. Annemizin sesinin hâlâ evin içinde dolaştığı bir güne. Henüz vedaların bu kadar gerçek olmadığı bir zamana. Kahkahamızın içimize batmadığı, sarılmanın sıradan sayıldığı anlara… Sanırım insan en çok, geçip giderken kıymetini anlayamadığı zamanları özlüyor. Ve bazı anılar vardır; üzerinden yıllar geçse de zihinden değil, bedenden hatırlanır. Bir koku gelir, bir şarkı çalar, bir ışık düşer bir yere… Ve insan bir anda artık var olmayan bir ana geri döner. Belki de bu yüzden özlem, sadece birini değil; bir zaman hissini kaybetmektir. Çünkü bazı insanlar gidince, onlarla birlikte bir evin sesi, bir mevsimin anlamı, bir “eskiden” duygusu da gider. Ve insan bazen sadece şunu ister: Bir kez daha aynı masaya oturabilmeyi. Hiçbir şeyin henüz eksilmediği bir ana, kısacık da olsa dönebilmeyi…🍂 [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
😈SOSYOPAT İLE ROLLİNG ALANI😈
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst