Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
😈SOSYOPAT İLE ROLLİNG ALANI😈
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="bjk190390, post: 18628071, member: 66924"]</p><p>Betovis ve bağlantılı olarak yönlendirildiğim Roketbahis sitesi hakkında ciddi mağduriyet yaşamaktayım.</p><p>Betovis sitesinde uzun süredir oyun oynamaktayım ve yalnızca bu ay içerisinde yaklaşık 200.000 TL’ye yakın kaybım olmuştur. Buna rağmen aylık kayıp bonusu talebim hiçbir gerekçe gösterilmeden reddedildi. Sürekli farklı bahaneler üretilerek kullanıcı mağdur edilmektedir.</p><p>Ayrıca Betovis tarafından önerilen Roketbahis sitesine giriş yaptım ve 14.000 TL yatırım gerçekleştirdim. Bakiyemi 18.900 TL’ye çıkardıktan sonra çekim talebi verdim. Ancak yaklaşık 3 gündür ödeme yapılmamaktadır. Sistem üzerinde “ödendi” olarak gösterilmesine rağmen tarafıma herhangi bir ödeme ulaşmamıştır.</p><p>Durumu destek ekibine defalarca iletmeme rağmen sürekli oyalanıyorum. Betovis ise “çevrim şartı” bahanesi sunarak sorumluluk kabul etmemektedir. Hem maddi hem manevi olarak mağdur durumdayım.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="bjk190390, post: 18628071, member: 66924"] Betovis ve bağlantılı olarak yönlendirildiğim Roketbahis sitesi hakkında ciddi mağduriyet yaşamaktayım. Betovis sitesinde uzun süredir oyun oynamaktayım ve yalnızca bu ay içerisinde yaklaşık 200.000 TL’ye yakın kaybım olmuştur. Buna rağmen aylık kayıp bonusu talebim hiçbir gerekçe gösterilmeden reddedildi. Sürekli farklı bahaneler üretilerek kullanıcı mağdur edilmektedir. Ayrıca Betovis tarafından önerilen Roketbahis sitesine giriş yaptım ve 14.000 TL yatırım gerçekleştirdim. Bakiyemi 18.900 TL’ye çıkardıktan sonra çekim talebi verdim. Ancak yaklaşık 3 gündür ödeme yapılmamaktadır. Sistem üzerinde “ödendi” olarak gösterilmesine rağmen tarafıma herhangi bir ödeme ulaşmamıştır. Durumu destek ekibine defalarca iletmeme rağmen sürekli oyalanıyorum. Betovis ise “çevrim şartı” bahanesi sunarak sorumluluk kabul etmemektedir. Hem maddi hem manevi olarak mağdur durumdayım. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
😈SOSYOPAT İLE ROLLİNG ALANI😈
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst