Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
KOBRA MERTOOYLA MİLYONERLİĞE DOĞRU
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Karabukspor78, post: 17619691, member: 13208"]</p><p>TRT’de ortalama personel sayısı 2022-2024 arasında sadece yüzde 2.7 arttı. Aferin onlara diyeceksiniz ama aynı dönemde istihdam gideri ne kadar artmış olabilir sizce?</p><p></p><p>Tam dört kat arttı! 2.5 milyar TL’den 10.7 milyar TL’ye...</p><p></p><p>Personel sayısı neredeyse aynı kalırken giderin dört katına çıkmasını hangi enflasyonla, hangi kurla açıklıyorlar? Sahi bu paralar kime, hangi “İmtiyazlı” kadrolara gidiyor?</p><p></p><p>Milletin vekili konu hakkında Meclis’e soru önergesi verdi. Cevap olarak “Ticari sır!” denildi. (İşte burası aklınızdan geçen küfrü rahatça söyleme kısmı…)</p><p></p><p>Bak sen şu işe... Benim cebimden çıkan vergiyle, bandrolle ödenen maaş nasıl olur da benden saklanan bir “Ticari sır” olur? Kamunun parasıyla sır olmaz, olsa olsa “Hesap vermekten kaçmak” olur!</p><p></p><p>Dış yapım harcamalarına ilişkin Sayıştay soruyor, yine cevap yok. Sayıştay'ın kısıtlı verilerle buldukları; İhaleleri parçalayıp “Doğrudan temin” ile eşe dosta dağıtmalar, yandaşları mamalamalar, mevzuata aykırı araç kullanımları, lüks otellerde yapılan toplantılar...</p><p></p><p>Mesele yalnızca “TRT para topluyor” değil... Asıl mesele, bu para nasıl harcanıyor, kimlere gidiyor, hangi kriterle dağıtılıyor?</p><p></p><p>Yanlış anlamayın... “TRT harcamaları şeffaf olsun, bandroller iptal edilsin” falan demiyorum. TRT ya tamamen kapatılsın ya da satılsın. Vatana millete iyilik yapılsın diyorum…</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Karabukspor78, post: 17619691, member: 13208"] TRT’de ortalama personel sayısı 2022-2024 arasında sadece yüzde 2.7 arttı. Aferin onlara diyeceksiniz ama aynı dönemde istihdam gideri ne kadar artmış olabilir sizce? Tam dört kat arttı! 2.5 milyar TL’den 10.7 milyar TL’ye... Personel sayısı neredeyse aynı kalırken giderin dört katına çıkmasını hangi enflasyonla, hangi kurla açıklıyorlar? Sahi bu paralar kime, hangi “İmtiyazlı” kadrolara gidiyor? Milletin vekili konu hakkında Meclis’e soru önergesi verdi. Cevap olarak “Ticari sır!” denildi. (İşte burası aklınızdan geçen küfrü rahatça söyleme kısmı…) Bak sen şu işe... Benim cebimden çıkan vergiyle, bandrolle ödenen maaş nasıl olur da benden saklanan bir “Ticari sır” olur? Kamunun parasıyla sır olmaz, olsa olsa “Hesap vermekten kaçmak” olur! Dış yapım harcamalarına ilişkin Sayıştay soruyor, yine cevap yok. Sayıştay'ın kısıtlı verilerle buldukları; İhaleleri parçalayıp “Doğrudan temin” ile eşe dosta dağıtmalar, yandaşları mamalamalar, mevzuata aykırı araç kullanımları, lüks otellerde yapılan toplantılar... Mesele yalnızca “TRT para topluyor” değil... Asıl mesele, bu para nasıl harcanıyor, kimlere gidiyor, hangi kriterle dağıtılıyor? Yanlış anlamayın... “TRT harcamaları şeffaf olsun, bandroller iptal edilsin” falan demiyorum. TRT ya tamamen kapatılsın ya da satılsın. Vatana millete iyilik yapılsın diyorum… [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
KOBRA MERTOOYLA MİLYONERLİĞE DOĞRU
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst