Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Kayıp_korsan, ile deneme, :)
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="sedocan, post: 18946546, member: 2507"]</p><p>(Benim aviatör ile ilk tanışmam )</p><p>Bakıyorum uçak kalkıyor altta oranlar var aklım alt üst oranında 1.85 olursa alt 1.85 üstü üst olacak düşünüyordum</p><p>10 TL atıyordum uçak kalkıyor düşüyor bazen 1.05 te bazen 10x üstünde ben sade e izliyorum ulan diyorum üste mi bastım alta mı ikisinde de kazanç olmuyor öyle bi 100 TL param gitmişti o zaman iyi paraydı <img class="smilie smilie--emoji" alt="😆" title="Sırıtan yüz :laughing:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f606.png" data-shortname=":laughing:" /></p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="sedocan, post: 18946546, member: 2507"] (Benim aviatör ile ilk tanışmam ) Bakıyorum uçak kalkıyor altta oranlar var aklım alt üst oranında 1.85 olursa alt 1.85 üstü üst olacak düşünüyordum 10 TL atıyordum uçak kalkıyor düşüyor bazen 1.05 te bazen 10x üstünde ben sade e izliyorum ulan diyorum üste mi bastım alta mı ikisinde de kazanç olmuyor öyle bi 100 TL param gitmişti o zaman iyi paraydı 😆 [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Kayıp_korsan, ile deneme, :)
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst