Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Kayıp_korsan, ile deneme, :)
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="yeslcan0712, post: 18939667, member: 4590"]</p><p>Kanka kiracı olduğum daire Eylül'de kentsele çıktı süre verildi falan çıktık bir şekilde kasımın başı geçtik Ramazan Bayramı ertesi günü bina yıkıldı yıkıldıktan bir hafta sonra başvuru yaptım şu an 2 ay oldu başvuru yapalı bu 125 bin lira kentsel e çıkanlara kira desteği veriliyormuş yarısı bizden kampanyası ile taşınalı neredeyse 8 ay oldu başvuru yapalı 2 ay desen bu nasıl devlet desteği nasıl kira yardımı hiçbir şey anlamadım yoğunluk var diyorlar Bir de gecikme için normalde 2 taksit veriyorlarmış ilk takside ilk 1 ayda yatıyormuş bizdeki şanssızlık</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="yeslcan0712, post: 18939667, member: 4590"] Kanka kiracı olduğum daire Eylül'de kentsele çıktı süre verildi falan çıktık bir şekilde kasımın başı geçtik Ramazan Bayramı ertesi günü bina yıkıldı yıkıldıktan bir hafta sonra başvuru yaptım şu an 2 ay oldu başvuru yapalı bu 125 bin lira kentsel e çıkanlara kira desteği veriliyormuş yarısı bizden kampanyası ile taşınalı neredeyse 8 ay oldu başvuru yapalı 2 ay desen bu nasıl devlet desteği nasıl kira yardımı hiçbir şey anlamadım yoğunluk var diyorlar Bir de gecikme için normalde 2 taksit veriyorlarmış ilk takside ilk 1 ayda yatıyormuş bizdeki şanssızlık [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Kayıp_korsan, ile deneme, :)
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst