Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
JOJOBET BEDAVA 300
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Alisahin5353, post: 17513294, member: 22225"]</p><p>Kavga bana sekmesin aman diyim <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" data-shortname=":)" /> kimse sana başkasını neden savunuyorsun diye bir soru sormadi doğru mu ? Sende o zaman bana sorma . Mesajları okudum . Aymusseri burada kralına kendini savunucak lafını esirgemeyecek adamların başında geliyor . Kralıyla başa çıkar . Mesajları okudum sen adama it dersen sana hiç bişey dememisken adam sana Gül uzatmaz . Kaldı ki attığı mesaj da nerde adamı savundum birbirinize girmeyin kavga etmeyin derim bunun neresinde savunma var</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Alisahin5353, post: 17513294, member: 22225"] Kavga bana sekmesin aman diyim :) kimse sana başkasını neden savunuyorsun diye bir soru sormadi doğru mu ? Sende o zaman bana sorma . Mesajları okudum . Aymusseri burada kralına kendini savunucak lafını esirgemeyecek adamların başında geliyor . Kralıyla başa çıkar . Mesajları okudum sen adama it dersen sana hiç bişey dememisken adam sana Gül uzatmaz . Kaldı ki attığı mesaj da nerde adamı savundum birbirinize girmeyin kavga etmeyin derim bunun neresinde savunma var [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
JOJOBET BEDAVA 300
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst