Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
JOJOBET BEDAVA 300
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Alisahin5353, post: 16227054, member: 22225"]</p><p>Alınmam ben normal de alıngan bir insan değilim benim Dünya zerre sikimde degil bu hayat da ama damarıma basilirsa malesef ki dilimin kemiği yok güzel bişey değil kesinlikle bu lanet olsun ama karakterim böyle . Ben kimin bir şeyi hangi mana da kime soyledigini anlayacak beyine ve kapasatiye de çok şükür sahibim o yüzden kimseye kızmıyorum sinirim kendime insanlara bu curreti verdiğimiz için . Heeee kötü mü oldu çok iyi oldu bu saatten sonra ona göre muamele herkese sıkıntı yok herkesin yine de canı sağolsun iyi olsun . Hadi iyi geceler Allah'a emanetsin</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Alisahin5353, post: 16227054, member: 22225"] Alınmam ben normal de alıngan bir insan değilim benim Dünya zerre sikimde degil bu hayat da ama damarıma basilirsa malesef ki dilimin kemiği yok güzel bişey değil kesinlikle bu lanet olsun ama karakterim böyle . Ben kimin bir şeyi hangi mana da kime soyledigini anlayacak beyine ve kapasatiye de çok şükür sahibim o yüzden kimseye kızmıyorum sinirim kendime insanlara bu curreti verdiğimiz için . Heeee kötü mü oldu çok iyi oldu bu saatten sonra ona göre muamele herkese sıkıntı yok herkesin yine de canı sağolsun iyi olsun . Hadi iyi geceler Allah'a emanetsin [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
JOJOBET BEDAVA 300
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst