Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
JOJOBET BEDAVA 300
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Ahmet1240, post: 16223399, member: 35882"]</p><p>Knka araştırıyorum o dönem. Acısız intihar yöntemleri diye<img class="smilie smilie--emoji" alt="😃" title="Büyük gözlerle sırıtan yüz :smiley:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f603.png" data-shortname=":smiley:" /> yaş daha simdiki kadar değil. Banada en mantıklısı ötenazi gelmişti. Hatta videolar izliyordum adama zink diye iğneyi vuruyor sonra biseler yedirip iciriyorlar</p><p>Karisida başında adamın ölmesini bekliyor teselli veriyor işte hoşçakal biz iyiyiz frlan.o anı görünce dedim nasil bir dunya lan bu. O videoyu bulim aticam sana izle</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Ahmet1240, post: 16223399, member: 35882"] Knka araştırıyorum o dönem. Acısız intihar yöntemleri diye😃 yaş daha simdiki kadar değil. Banada en mantıklısı ötenazi gelmişti. Hatta videolar izliyordum adama zink diye iğneyi vuruyor sonra biseler yedirip iciriyorlar Karisida başında adamın ölmesini bekliyor teselli veriyor işte hoşçakal biz iyiyiz frlan.o anı görünce dedim nasil bir dunya lan bu. O videoyu bulim aticam sana izle [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
JOJOBET BEDAVA 300
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst