Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Hyuga0909'la İzmir geceleri
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="yeslcan0712, post: 15181770, member: 4590"]</p><p>Ben 2009 da evlendim o zaman yine biraz normaldi herşey şimdi hicbirsey yapilamaz halde millet okumuş etmiş iki kişi çalışsa bile korkuyor evlenmeye ev tutmasiydi esyalariydi düğün masrafiydi sene 2025 milletin yok oluş senesi olabilir bu sene millet mesai yapmaktan evin yolunu bulamıyor karı koca oturup haftalık belirli bir günü kahvaltı yapma çocukları ile vakit geçirme olayı bile bitti herkes sinir stres içinde ne olacak bu insanların hali bir markete giriyorsun market sahibi asabi olur tabiki bu örnek yani simdi git büyük marketlere neye zam getireceğini şaşırdılar 2024 son gün fiyatları ile şimdiki fiyatlar hep oynadı 22000 veriyorsun askeri ücret bu adam kiramı verecek cocuklarinimi okutacak eve yeme icmemi yapacak faturamı ödeyecek mesai ile kurtarmaz halde artık ülkede borcu olan sayısı kaç milyona ulaştı şuan borçsuz insan yok neredeyse eskinin insanları hiç bir şey olmasa bile karpuz peynir vesaire yumurta falanla idare ediyormuş kolisini yaptınız 150-200 lira 150 liraya aldığın M boy adı altında olan yumurtanın sarısı yok resmen tadı hiç yok peynir desen çıkarmışlar şokta bimde falan kendi üretimleri olan 500 gram süzme peynir diye 69.90 ulan süt ne kadar inek herifler bir kilo peynir kaç kilo sütten yapılıyor biliyormu herkes yok amkkk ucuz diye millete peynir diye kireç yediriyorlar ağlanacak halde değiliz artık çığlık atılacak haldeyiz</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="yeslcan0712, post: 15181770, member: 4590"] Ben 2009 da evlendim o zaman yine biraz normaldi herşey şimdi hicbirsey yapilamaz halde millet okumuş etmiş iki kişi çalışsa bile korkuyor evlenmeye ev tutmasiydi esyalariydi düğün masrafiydi sene 2025 milletin yok oluş senesi olabilir bu sene millet mesai yapmaktan evin yolunu bulamıyor karı koca oturup haftalık belirli bir günü kahvaltı yapma çocukları ile vakit geçirme olayı bile bitti herkes sinir stres içinde ne olacak bu insanların hali bir markete giriyorsun market sahibi asabi olur tabiki bu örnek yani simdi git büyük marketlere neye zam getireceğini şaşırdılar 2024 son gün fiyatları ile şimdiki fiyatlar hep oynadı 22000 veriyorsun askeri ücret bu adam kiramı verecek cocuklarinimi okutacak eve yeme icmemi yapacak faturamı ödeyecek mesai ile kurtarmaz halde artık ülkede borcu olan sayısı kaç milyona ulaştı şuan borçsuz insan yok neredeyse eskinin insanları hiç bir şey olmasa bile karpuz peynir vesaire yumurta falanla idare ediyormuş kolisini yaptınız 150-200 lira 150 liraya aldığın M boy adı altında olan yumurtanın sarısı yok resmen tadı hiç yok peynir desen çıkarmışlar şokta bimde falan kendi üretimleri olan 500 gram süzme peynir diye 69.90 ulan süt ne kadar inek herifler bir kilo peynir kaç kilo sütten yapılıyor biliyormu herkes yok amkkk ucuz diye millete peynir diye kireç yediriyorlar ağlanacak halde değiliz artık çığlık atılacak haldeyiz [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Hyuga0909'la İzmir geceleri
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst