Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
Gulf Wind 💚🖤 Hodri Meydan
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Roque07, post: 18713309, member: 66563"]</p><p>Tarkan, kendisiyle ilgili “Besteci değil” yorumuna karşı video çeken içerik üreticisi Faruk Teymur’a teşekkür yorumu attı:</p><p></p><p>Çok teşekkür ederim Faruk kardeş Paylaşımın mutlu etti...</p><p></p><p>Beni bilen iyi bilir, ben de kendimi iyi bilirim ve kendimi müdafaa etmek gibi gereksiz gayretlere de hiç girmem ama senin bu paylaşımın içimin yağlarını eritti ne yalan söyliym<img class="smilie smilie--emoji" alt="😄" title="Gülümseyen gözlerle sırıtan yüzü :smile:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f604.png" data-shortname=":smile:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="😘" title="Öpücük gönderme yüzü :kissing_heart:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f618.png" data-shortname=":kissing_heart:" /></p><p></p><p>Çok sevgiler🫶</p><p></p><p>NE OLMUŞTU</p><p>Şarkıcı Emre Kaya, geçtiğimiz günlerde katıldığı bir programda Tarkan'ın bir besteci olmadığını söylemişti:</p><p></p><p>“Tarkan besteci değil. Asla saygısızlık yapmak gibi bir niyetim yok... Çok da saygı duyuyorum ve seviyorum. Fakat bestecilik başka bir durum, şarkı yazmak başka bir durum...Tarkan'ın sevebildiğim bir hit şarkısı yok. Ama diğer sanatçılardan, bestecilerden aldığı eserler inanılmaz, sesine inanılmaz yakışıyor. Bir insan her yerde olamaz zaten.”</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Roque07, post: 18713309, member: 66563"] Tarkan, kendisiyle ilgili “Besteci değil” yorumuna karşı video çeken içerik üreticisi Faruk Teymur’a teşekkür yorumu attı: Çok teşekkür ederim Faruk kardeş Paylaşımın mutlu etti... Beni bilen iyi bilir, ben de kendimi iyi bilirim ve kendimi müdafaa etmek gibi gereksiz gayretlere de hiç girmem ama senin bu paylaşımın içimin yağlarını eritti ne yalan söyliym😄😘 Çok sevgiler🫶 NE OLMUŞTU Şarkıcı Emre Kaya, geçtiğimiz günlerde katıldığı bir programda Tarkan'ın bir besteci olmadığını söylemişti: “Tarkan besteci değil. Asla saygısızlık yapmak gibi bir niyetim yok... Çok da saygı duyuyorum ve seviyorum. Fakat bestecilik başka bir durum, şarkı yazmak başka bir durum...Tarkan'ın sevebildiğim bir hit şarkısı yok. Ama diğer sanatçılardan, bestecilerden aldığı eserler inanılmaz, sesine inanılmaz yakışıyor. Bir insan her yerde olamaz zaten.” [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
Gulf Wind 💚🖤 Hodri Meydan
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst