Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
Gulf Wind 💚🖤 Hodri Meydan
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Roque07, post: 18689710, member: 66563"]</p><p>"KORKAKLAR EVLERİNDE OTURUR, BİZLER BURADAYIZ"</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🎙" title="Stüdyo mikrofonu :microphone2:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f399.png" data-shortname=":microphone2:" />Hakan Safi: "Biz kuracağımız düzenle şanlı kulübümüzün gelecek yıllarına da damga vuracağız. Korkmadık, koşulsuz ve şartsız, cesur şekilde yönetime talibiz. Korkaklar evlerinde oturur, bizler buradayız. Seçim var diye tereddüt etmedim, seneyi beklemedim, hesap yapmadım, 'Kim aday olacak, ona göre hamle yapalım.' demedim. Hala da aynı yerdeyim. Bize inananları hayal kırıklığına uğratıp 'Keşke bu sene aday olsaydın.' dedirtmedim. Fenerbahçe'ye sunacağımız katkı için de şart koşmadık, 'Maddi ve manevi ne lazımsa 1 telefon kadar uzağınızdayım.' dedim. Çünkü bu kardeşiniz sözü bir kez verir. Söz ağızdan çıkınca benim nezdimde kanundur. Dün konjonktür gereği söylediklerini unutup, 'O günün şartları öyleydi, bugün böyle.' diyenlerden olmayacağım. Biz kısa vadede hızlı başarı getireceğiz, takımımızı şampiyon yapacağız. Ama orta ve uzun vadede de yarının Fenerbahçe'sini, 2050'nin Fenerbahçe'sini hep beraber yapacağız."</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Roque07, post: 18689710, member: 66563"] "KORKAKLAR EVLERİNDE OTURUR, BİZLER BURADAYIZ" 🎙️Hakan Safi: "Biz kuracağımız düzenle şanlı kulübümüzün gelecek yıllarına da damga vuracağız. Korkmadık, koşulsuz ve şartsız, cesur şekilde yönetime talibiz. Korkaklar evlerinde oturur, bizler buradayız. Seçim var diye tereddüt etmedim, seneyi beklemedim, hesap yapmadım, 'Kim aday olacak, ona göre hamle yapalım.' demedim. Hala da aynı yerdeyim. Bize inananları hayal kırıklığına uğratıp 'Keşke bu sene aday olsaydın.' dedirtmedim. Fenerbahçe'ye sunacağımız katkı için de şart koşmadık, 'Maddi ve manevi ne lazımsa 1 telefon kadar uzağınızdayım.' dedim. Çünkü bu kardeşiniz sözü bir kez verir. Söz ağızdan çıkınca benim nezdimde kanundur. Dün konjonktür gereği söylediklerini unutup, 'O günün şartları öyleydi, bugün böyle.' diyenlerden olmayacağım. Biz kısa vadede hızlı başarı getireceğiz, takımımızı şampiyon yapacağız. Ama orta ve uzun vadede de yarının Fenerbahçe'sini, 2050'nin Fenerbahçe'sini hep beraber yapacağız." [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
Gulf Wind 💚🖤 Hodri Meydan
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst