Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
Gulf Wind 💚🖤 Hodri Meydan
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Roque07, post: 18689625, member: 66563"]</p><p>"DOĞRU YÖNETİLİYOR"</p><p></p><p>Levent Tüzemen: "Galatasaray neden başarılı oluyor? Özellikle Dursun Özbek yönetiminde net gözlemledim, ayaklar yorganına göre uzatılıyor. Ödeme planları, kulüp ve sponsorluk gelirlerine göre yapılıyor. Örnek mi? Bu sezon Şampiyonlar Ligi'nden 60 milyon Euro para geldi. Tribün gelirleri 500 milyon TL'nin üzerine çıktı. Sponsorluk gelirlerini saymıyorum. Osimhen alınırken bir plan doğrultusunda transfer gerçekleşti. Özelikle Osimhen'li Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'nde son 16'ya kaldı, ciddi gelirler elde edildi. Ayrıca mağazacılıkta satılan ürünlerin toplam rakamı 1 milyarı aştı. Başkan Dursun Özbek'in lafıdır: "Haziran 2025 ile Şubat 2026 dönemini 15 milyar TL hasılat ve 734 milyon TL ile karla kapatmış bulunuyoruz. Rakiplerimiz arasında kar açıklayan tek kulüp Galatasaray'dır." Başkanın açıklamalarına baktığımız zaman Galatasaray'ın ekonomik ve idari açıdan ne kadar doğru yönetildiğinin belgesini görüyoruz."</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Roque07, post: 18689625, member: 66563"] "DOĞRU YÖNETİLİYOR" Levent Tüzemen: "Galatasaray neden başarılı oluyor? Özellikle Dursun Özbek yönetiminde net gözlemledim, ayaklar yorganına göre uzatılıyor. Ödeme planları, kulüp ve sponsorluk gelirlerine göre yapılıyor. Örnek mi? Bu sezon Şampiyonlar Ligi'nden 60 milyon Euro para geldi. Tribün gelirleri 500 milyon TL'nin üzerine çıktı. Sponsorluk gelirlerini saymıyorum. Osimhen alınırken bir plan doğrultusunda transfer gerçekleşti. Özelikle Osimhen'li Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'nde son 16'ya kaldı, ciddi gelirler elde edildi. Ayrıca mağazacılıkta satılan ürünlerin toplam rakamı 1 milyarı aştı. Başkan Dursun Özbek'in lafıdır: "Haziran 2025 ile Şubat 2026 dönemini 15 milyar TL hasılat ve 734 milyon TL ile karla kapatmış bulunuyoruz. Rakiplerimiz arasında kar açıklayan tek kulüp Galatasaray'dır." Başkanın açıklamalarına baktığımız zaman Galatasaray'ın ekonomik ve idari açıdan ne kadar doğru yönetildiğinin belgesini görüyoruz." [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
Gulf Wind 💚🖤 Hodri Meydan
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst