Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
Gulf Wind 💚🖤 Hodri Meydan
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="akin01, post: 18450598, member: 5079"]</p><p>HTalks olarak bilinen Hasan Arda Kaşıkçı, Amedspor’un Süper Lig’e yükselmesine neden sessiz kaldığını açıkladı:</p><p></p><p>• Amedspor’un şampiyonluğuyla ilgili benim hiçbir şey söylememe nedenim: hiçbir şey söylemeyi canımın istememesiydi. Tebrik etmek dahi içimden gelmiyordu.</p><p></p><p>• Yıllar önce “Amedspor’un bizleşmesi lazım. El uzatması lazım” dememe rağmen uzatılan ellerin karşılıksız kaldığı; bilakis, şehit verdiğimiz gün şehitlerle ilgili akıllara zarar tweetleri atıldığı bir dönemden geçtiğimiz için bu fikirlerden tamamen uzaklaştım ve tebrik etmemeyi, yok saymayı seçtim.</p><p></p><p>• Ben neden her toplumsal olayda bunu söylemek zorundayım bilmiyorum ama vallahi milliyetçi bir insanım.</p><p></p><p>• Vallahi teröre ve teröre destek olanlara lanet ediyorum. Terörün, teröristin her türlüsüne lanet olsun.</p><p></p><p>• Yaşadığımız ülkenin bayrağına, marşına, bölünmez bütünlüğüne kimin gözü varsa gözü çıkar inşallah.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="akin01, post: 18450598, member: 5079"] HTalks olarak bilinen Hasan Arda Kaşıkçı, Amedspor’un Süper Lig’e yükselmesine neden sessiz kaldığını açıkladı: • Amedspor’un şampiyonluğuyla ilgili benim hiçbir şey söylememe nedenim: hiçbir şey söylemeyi canımın istememesiydi. Tebrik etmek dahi içimden gelmiyordu. • Yıllar önce “Amedspor’un bizleşmesi lazım. El uzatması lazım” dememe rağmen uzatılan ellerin karşılıksız kaldığı; bilakis, şehit verdiğimiz gün şehitlerle ilgili akıllara zarar tweetleri atıldığı bir dönemden geçtiğimiz için bu fikirlerden tamamen uzaklaştım ve tebrik etmemeyi, yok saymayı seçtim. • Ben neden her toplumsal olayda bunu söylemek zorundayım bilmiyorum ama vallahi milliyetçi bir insanım. • Vallahi teröre ve teröre destek olanlara lanet ediyorum. Terörün, teröristin her türlüsüne lanet olsun. • Yaşadığımız ülkenin bayrağına, marşına, bölünmez bütünlüğüne kimin gözü varsa gözü çıkar inşallah. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
Gulf Wind 💚🖤 Hodri Meydan
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst