Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
Gulf Wind 💚🖤 Hodri Meydan
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Roque07, post: 18450444, member: 66563"]</p><p>Antalyaspor Başkanı Rıza Perçin: "Süper Lig’de bu hafta sonunda kimle oynamak istemezseniz diye sorulsa Galatasaray derdim. Çünkü Galatasaray kazandığı takdirde taraftarının önünde şampiyonluğunu ilan edecek.</p><p></p><p>Prim konusunda yaptığım açıklamalar yanlış anlaşıldı. Bizim şampiyon olacak takımla işimiz yok. Bizim tek derdiğimiz Antalyaspor’u ligde tutmak. Antalyaspor olarak amacımız ligde kalmak. Futbolcularımızla görüştük. Onların amacı en iyi performansı göstermek bizim de işimiz futbolculara maddi olanak sağlamak. Prim konusu budur.</p><p></p><p>Dün sosyal medyada bazı görüntüler yer aldı. Yapay zekayla yapılmış görüntüler… Ve çok canım sıkıldı. Hocaya dua okuttuk gündem oldu. İnsanların inanışları var. Dua okuyabilir, dua okutabilir, muska takabilir, okunmuş su içebilir, cevşen takabilir… Bu neden bu kadar gündem oldu? Ben, koronavirüs döneminde hastalık geçirdim.</p><p></p><p>Hem tedavi sürecim oldu, hem de dualar okundu. Bu gayet normal. İnşallah Antalyaspor ligde kalarak, yapay zekayla yapılan görüntülere en güzel şekilde cevabını verecek." [<img class="smilie smilie--emoji" alt="📻" title="Radyo :radio:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f4fb.png" data-shortname=":radio:" />Radyospor]</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Roque07, post: 18450444, member: 66563"] Antalyaspor Başkanı Rıza Perçin: "Süper Lig’de bu hafta sonunda kimle oynamak istemezseniz diye sorulsa Galatasaray derdim. Çünkü Galatasaray kazandığı takdirde taraftarının önünde şampiyonluğunu ilan edecek. Prim konusunda yaptığım açıklamalar yanlış anlaşıldı. Bizim şampiyon olacak takımla işimiz yok. Bizim tek derdiğimiz Antalyaspor’u ligde tutmak. Antalyaspor olarak amacımız ligde kalmak. Futbolcularımızla görüştük. Onların amacı en iyi performansı göstermek bizim de işimiz futbolculara maddi olanak sağlamak. Prim konusu budur. Dün sosyal medyada bazı görüntüler yer aldı. Yapay zekayla yapılmış görüntüler… Ve çok canım sıkıldı. Hocaya dua okuttuk gündem oldu. İnsanların inanışları var. Dua okuyabilir, dua okutabilir, muska takabilir, okunmuş su içebilir, cevşen takabilir… Bu neden bu kadar gündem oldu? Ben, koronavirüs döneminde hastalık geçirdim. Hem tedavi sürecim oldu, hem de dualar okundu. Bu gayet normal. İnşallah Antalyaspor ligde kalarak, yapay zekayla yapılan görüntülere en güzel şekilde cevabını verecek." [📻Radyospor] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
Gulf Wind 💚🖤 Hodri Meydan
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst