Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Gülendeden Kuponlar
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="gulende1983, post: 17349206, member: 15095"]</p><p>Öfke kontrolü açıısndan NBA’in en kötülerinden olan Draymond Green, “Ben pislik yapmıyorum ama Avrupalı oyuncular küçük pislikler yağmayı alışkanlık haline getirmiş.” dedi.</p><p></p><p>Sabıka dosyası oldukça kabarık olan Draymond Green, Domantas Sabonis’in göğsüne basmış, Rudy Gobert’in boğazını sıkmış, takım arkadaşı Jordan Poole’u yumrukla nakavt etmişti.</p><p></p><p>Kendi podcast’i The Draymond Green Show’da konuşan Green, kendisiyle ilgili algının gerçeği yansıtmadığını savunurken, NBA’deki Avrupalı oyuncuların sahada “küçük ama pis” işler yaptığını öne sürdü.</p><p></p><p>“Bir sürü Avrupalı oyuncuya karşı oynadım,” diyen Green, “Onlar küçük pis işler yapıyor. İnsanlar bana kızıp ‘Draymond pis’ diyor. Hep söylüyorum: Draymond pis değil. Draymond seni dağıtır. Ama pis oynamam. NBA’de Draymond’un pis olduğunu söyleyebilecek tek bir oyuncu yok. Buna karşılık sahada pis işler yapan birçok Avrupalı var” sözlerini kullandı.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="gulende1983, post: 17349206, member: 15095"] Öfke kontrolü açıısndan NBA’in en kötülerinden olan Draymond Green, “Ben pislik yapmıyorum ama Avrupalı oyuncular küçük pislikler yağmayı alışkanlık haline getirmiş.” dedi. Sabıka dosyası oldukça kabarık olan Draymond Green, Domantas Sabonis’in göğsüne basmış, Rudy Gobert’in boğazını sıkmış, takım arkadaşı Jordan Poole’u yumrukla nakavt etmişti. Kendi podcast’i The Draymond Green Show’da konuşan Green, kendisiyle ilgili algının gerçeği yansıtmadığını savunurken, NBA’deki Avrupalı oyuncuların sahada “küçük ama pis” işler yaptığını öne sürdü. “Bir sürü Avrupalı oyuncuya karşı oynadım,” diyen Green, “Onlar küçük pis işler yapıyor. İnsanlar bana kızıp ‘Draymond pis’ diyor. Hep söylüyorum: Draymond pis değil. Draymond seni dağıtır. Ama pis oynamam. NBA’de Draymond’un pis olduğunu söyleyebilecek tek bir oyuncu yok. Buna karşılık sahada pis işler yapan birçok Avrupalı var” sözlerini kullandı. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Gülendeden Kuponlar
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst