Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Gülendeden Kuponlar
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="gulende1983, post: 17344384, member: 15095"]</p><p>Anadolu Efes Koçu Pablo Laso, Olympiacos mağlubiyetinden sonra yayıncı kuruluşa konuştu.</p><p></p><p>“İlk yarı bizim için iyi değildi. Hücum planlarımızı işletemedik ve sadece 31 sayı üretebildik. İkinci yarıda ise savaştık, en önemlisi buydu. Savunmada iyi iş çıkarttık. Ama ne yazık ki bize yardımcı olabilecek bazı kolay atışları kaçırdık. Maçtaki birçok noktada onlara yakındık ama şut yüzdemiz bizi bitirdi. Bu noktayı geliştirmemiz lazım. Ama bir yandan da maça geri dönmek için verdiğimiz savaştan dolayı mutlu olduğumu söyleyebilirim. Olympiacos‘u da galibiyetten ötürü tebrik ediyorum.</p><p></p><p>Bu maçı negatif ve pozitif olarak değerlendirmek mümkün. Negatiften başlayayım. İlk yarı hiç iyi bir oyun ortaya koymadık. Tabii ki çok iyi bir kadroya sahip takıma karşı oynadık ve çok zor şutlar soktular. Oyunun içine girebilmek 3-4 dakikamızı aldı. Olympiacos gibi bir takıma bu fırsatı tanıdığınızda onlara karşı rekabet edebilmek çok zor olur. Pozitif açıdan bakacak olursak; yüreğimizi ortaya koyduk. İkinci yarıda hücumda ve savunmada daha iyi oynadık. Bugün Papagiannis’le görüştüm. Sezon boyunca bir daha oynamayacak. Ama onu burada görmek çok mutlu etti. Yürekten söylüyorum, oyuncuların takıma geri dönmesi gerek. Örneğin Vincent Poirier, Jordan Lloyd ve Shane Larkin. Bize maçlarda derinlik sağlayacak oyuncularımızdan yoksunuz. Bazı oyuncularımızın asıl önemli noktanın sadece şut sokmak olmadığını anlamış olmasından dolayı çok memnunum. Oyun içerisinde şutlar skora dönüşecektir. Gerek sakatlık olsun gerek hastalık olsun dönen oyuncuların her geçen gün daha iyi olduklarını görüyorum. Günün sonunda baktığınızda maçı kaybettik ve bu üzücü. Ama böylesi bir sonuç olsa da benim tarzım şöyledir. Hem olumlu hem olumsuz tarafları değerlendiririm.</p><p></p><p>Anadolu Efes taraftarı olsam eğer her gün mücadele ortaya koyuyorlarsa takımıma saygı duymayı sürdürürdüm. Eğer her gün bu mücadeleyi ortaya koyarsak Avrupa’da her takımı yenebileceğimizi gösterebiliriz. Puan durumuna baktığımızda hala play-in’e kalabiliriz. Tabii ki bu çok zor. Türkiye Kupası’nı kazanma şansımız var. Basketbol Süper Ligi’ni kazanma şansımız var. Ben Efes taraftarı olsam şu anda bizim önümüzde neler olduğunu değerlendiririm. Her şeyin kötü gideceğini düşünmem. Pozitif olmaya çalışırım. Ve nelerin iyiye gidebileceğine odaklanmaya çalışırım.”</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="gulende1983, post: 17344384, member: 15095"] Anadolu Efes Koçu Pablo Laso, Olympiacos mağlubiyetinden sonra yayıncı kuruluşa konuştu. “İlk yarı bizim için iyi değildi. Hücum planlarımızı işletemedik ve sadece 31 sayı üretebildik. İkinci yarıda ise savaştık, en önemlisi buydu. Savunmada iyi iş çıkarttık. Ama ne yazık ki bize yardımcı olabilecek bazı kolay atışları kaçırdık. Maçtaki birçok noktada onlara yakındık ama şut yüzdemiz bizi bitirdi. Bu noktayı geliştirmemiz lazım. Ama bir yandan da maça geri dönmek için verdiğimiz savaştan dolayı mutlu olduğumu söyleyebilirim. Olympiacos‘u da galibiyetten ötürü tebrik ediyorum. Bu maçı negatif ve pozitif olarak değerlendirmek mümkün. Negatiften başlayayım. İlk yarı hiç iyi bir oyun ortaya koymadık. Tabii ki çok iyi bir kadroya sahip takıma karşı oynadık ve çok zor şutlar soktular. Oyunun içine girebilmek 3-4 dakikamızı aldı. Olympiacos gibi bir takıma bu fırsatı tanıdığınızda onlara karşı rekabet edebilmek çok zor olur. Pozitif açıdan bakacak olursak; yüreğimizi ortaya koyduk. İkinci yarıda hücumda ve savunmada daha iyi oynadık. Bugün Papagiannis’le görüştüm. Sezon boyunca bir daha oynamayacak. Ama onu burada görmek çok mutlu etti. Yürekten söylüyorum, oyuncuların takıma geri dönmesi gerek. Örneğin Vincent Poirier, Jordan Lloyd ve Shane Larkin. Bize maçlarda derinlik sağlayacak oyuncularımızdan yoksunuz. Bazı oyuncularımızın asıl önemli noktanın sadece şut sokmak olmadığını anlamış olmasından dolayı çok memnunum. Oyun içerisinde şutlar skora dönüşecektir. Gerek sakatlık olsun gerek hastalık olsun dönen oyuncuların her geçen gün daha iyi olduklarını görüyorum. Günün sonunda baktığınızda maçı kaybettik ve bu üzücü. Ama böylesi bir sonuç olsa da benim tarzım şöyledir. Hem olumlu hem olumsuz tarafları değerlendiririm. Anadolu Efes taraftarı olsam eğer her gün mücadele ortaya koyuyorlarsa takımıma saygı duymayı sürdürürdüm. Eğer her gün bu mücadeleyi ortaya koyarsak Avrupa’da her takımı yenebileceğimizi gösterebiliriz. Puan durumuna baktığımızda hala play-in’e kalabiliriz. Tabii ki bu çok zor. Türkiye Kupası’nı kazanma şansımız var. Basketbol Süper Ligi’ni kazanma şansımız var. Ben Efes taraftarı olsam şu anda bizim önümüzde neler olduğunu değerlendiririm. Her şeyin kötü gideceğini düşünmem. Pozitif olmaya çalışırım. Ve nelerin iyiye gidebileceğine odaklanmaya çalışırım.” [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Gülendeden Kuponlar
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst