Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Gerrard33 sohbet ve rolling
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Gerrard33, post: 17559969, member: 2057"]</p><p>Hidayet Türkoğlu: "EuroLeague'nin özel olması, bünyesinde bulunan kulüplerin değerli olmasındandır. Fenerbahçe Beko, Anadolu Efes ve diğer dünya markası kulüplerin başka organizasyonda buluşması, o organizasyona da değer katacaktır. EuroLeague'nin gelir getirici hiçbir katkısı yok. Kulüpler her geçen gün şikayet ediyorlar ve onlar da farklı bir yöne doğru yönelmeye çalışıyorlar. Abu Dabi ile anlaşmalar yapıyorlar. Marka değerini yükseltebilmek için oralardan bir şekilde para üretmeye çalışıyorlar. Burada NBA, ekonomik anlamda güzel bir tablo sunarsa, EuroLeague'deki kulüplerimiz de NBA Avrupa projesine biraz daha sıcak bakacaktır. Kulüplerimizin harcadıkları paralarla gelen paralar arasında neredeyse 10 kat fark var. 'Avrupa'nın en iyi organizasyonuyuz' diyorsunuz ama bu, sadece 13 A lisanslı takımın önceliğinde olan bir şey. Sadece bu takımların kazandığı ve diğerlerinin kazanmadığı ortada. Hala kendilerini en iyi organizasyon olarak görmeleri beni zaman zaman şaşırtıyor. NBA, FIBA ile ekonomik anlamda Avrupa'daki kulüplerimizi destekleyecek formülle gelirse sanırım orada başı çekeceklerdir."</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Gerrard33, post: 17559969, member: 2057"] Hidayet Türkoğlu: "EuroLeague'nin özel olması, bünyesinde bulunan kulüplerin değerli olmasındandır. Fenerbahçe Beko, Anadolu Efes ve diğer dünya markası kulüplerin başka organizasyonda buluşması, o organizasyona da değer katacaktır. EuroLeague'nin gelir getirici hiçbir katkısı yok. Kulüpler her geçen gün şikayet ediyorlar ve onlar da farklı bir yöne doğru yönelmeye çalışıyorlar. Abu Dabi ile anlaşmalar yapıyorlar. Marka değerini yükseltebilmek için oralardan bir şekilde para üretmeye çalışıyorlar. Burada NBA, ekonomik anlamda güzel bir tablo sunarsa, EuroLeague'deki kulüplerimiz de NBA Avrupa projesine biraz daha sıcak bakacaktır. Kulüplerimizin harcadıkları paralarla gelen paralar arasında neredeyse 10 kat fark var. 'Avrupa'nın en iyi organizasyonuyuz' diyorsunuz ama bu, sadece 13 A lisanslı takımın önceliğinde olan bir şey. Sadece bu takımların kazandığı ve diğerlerinin kazanmadığı ortada. Hala kendilerini en iyi organizasyon olarak görmeleri beni zaman zaman şaşırtıyor. NBA, FIBA ile ekonomik anlamda Avrupa'daki kulüplerimizi destekleyecek formülle gelirse sanırım orada başı çekeceklerdir." [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Gerrard33 sohbet ve rolling
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst