Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Etkinlik & Rolling & Muhabbet
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="cavatreis, post: 5039816, member: 6745"]</p><p>çok merak ediyorum parasızlık nasıl birşey lan. öncelikle şunu söyliyeyim en mütevazı insanlarından biriyim asla ailemin zenginliğinden ötürü kimseye yukarıdan bakmadım. ama şunu merak ediyorum çoğunuz orta halli veya fakir ailelerin çocuklarısınız, günlük aldığınız harçlık maksimum 50 tldir. ki bu paraya taksiye bile binemezsiniz. nasıl mutlu olabiliyorsunuz la gezmek yok, yemek yok, içmek yok alışveriş yok. abi valla allah hepinize sabır versin. suç sizde değil sizi böylesi fakir bir dünyada hayata getiren ailenizde. bence fakir insanlar kısırlaştırılmalı ve çocuk sahibi olma hakları ellerinden alınmalı. empati kuruyorum fakirim ağzım kokuyor ama hala durmuyor çocuk getiriyorum. bu çocuğun vebalini ödeyemem ki neden onu hiç mutlu olamayacağı bir hayat sunuyorum. lütfen medenice hayatta ne gibi zorluklarla karşılaştığınızı anlatın bana.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="cavatreis, post: 5039816, member: 6745"] çok merak ediyorum parasızlık nasıl birşey lan. öncelikle şunu söyliyeyim en mütevazı insanlarından biriyim asla ailemin zenginliğinden ötürü kimseye yukarıdan bakmadım. ama şunu merak ediyorum çoğunuz orta halli veya fakir ailelerin çocuklarısınız, günlük aldığınız harçlık maksimum 50 tldir. ki bu paraya taksiye bile binemezsiniz. nasıl mutlu olabiliyorsunuz la gezmek yok, yemek yok, içmek yok alışveriş yok. abi valla allah hepinize sabır versin. suç sizde değil sizi böylesi fakir bir dünyada hayata getiren ailenizde. bence fakir insanlar kısırlaştırılmalı ve çocuk sahibi olma hakları ellerinden alınmalı. empati kuruyorum fakirim ağzım kokuyor ama hala durmuyor çocuk getiriyorum. bu çocuğun vebalini ödeyemem ki neden onu hiç mutlu olamayacağı bir hayat sunuyorum. lütfen medenice hayatta ne gibi zorluklarla karşılaştığınızı anlatın bana. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Etkinlik & Rolling & Muhabbet
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst