Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Benim Alanım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="alioz51, post: 19494976, member: 62339"]</p><p>Candaş Tolga Işık:</p><p></p><p>“Milli Takım kampındaki oyunculara, ‘Her galibiyetten sonra koşa koşa soyunma odasına inip video çeken Spor Bakanı, herhangi bir mağlubiyetten sonra soyunma odasına gelip destek oldu mu?’ diye sordum, ‘Hayır’ dediler.</p><p></p><p>Ve daha da acısı, Sayın Bakan son maçı beklemeden uçağa atlayıp Türkiye’ye geri dönmüş. Ülkenin Spor Bakanı’nın Milli Takım’a yaptığı şu muamele inanılır gibi değil. Bu çocukların önünde daha uzun yıllar ve büyük başarılar var.</p><p></p><p>Bizim Çocuklar kazanınca mı ‘bizim’, Sayın Bakan? Çok yazık...”</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="alioz51, post: 19494976, member: 62339"] Candaş Tolga Işık: “Milli Takım kampındaki oyunculara, ‘Her galibiyetten sonra koşa koşa soyunma odasına inip video çeken Spor Bakanı, herhangi bir mağlubiyetten sonra soyunma odasına gelip destek oldu mu?’ diye sordum, ‘Hayır’ dediler. Ve daha da acısı, Sayın Bakan son maçı beklemeden uçağa atlayıp Türkiye’ye geri dönmüş. Ülkenin Spor Bakanı’nın Milli Takım’a yaptığı şu muamele inanılır gibi değil. Bu çocukların önünde daha uzun yıllar ve büyük başarılar var. Bizim Çocuklar kazanınca mı ‘bizim’, Sayın Bakan? Çok yazık...” [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Benim Alanım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst