Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Benim Alanım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="nocomment, post: 19424648, member: 23333"]</p><p>Kubilay Kaan Kundakçı'nın babası Cemil Kundakçı ile Aleyna Kalaycıoğlu arasında geçen diyalog:</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Cemil Kundakçı: Kubilay'ı merak etmiyorsun ama "Köpeğim sana emanet" diye mesaj atıyorsun. Oğlumu neden merak etmedin?</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Aleyna Kalaycıoğlu: Ben Kubilay'ın öldüğünü bilmiyordum.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Cemil Kundakçı: Benim oğlum öldü ve sakin olan benim. Siz neden bu kadar karmaşık anlatıyor, neden panik yapıyorsunuz? Acısı olan benim.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Aleyna Kalaycıoğlu: Ben normalde de böyle konuşuyorum. Ayrıca Alaattin’e araçtan inmemesini söyledim.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Cemil Kundakçı: Gece saat 23.00'te çakarlı araçlarla geliyorsunuz. Sokaktaki insanlar rahatsız oluyor. Çakarları köpeğin uyanması için mi kullandınız?</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Aleyna Kalaycıoğlu: Cemil abiciğim, VIP araç bizden ayrı geliyordu. Bir anda arkamıza geldi.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Cemil Kundakçı: Bana abi deme.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>(Emrullah Erdinç)</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="nocomment, post: 19424648, member: 23333"] Kubilay Kaan Kundakçı'nın babası Cemil Kundakçı ile Aleyna Kalaycıoğlu arasında geçen diyalog: Cemil Kundakçı: Kubilay'ı merak etmiyorsun ama "Köpeğim sana emanet" diye mesaj atıyorsun. Oğlumu neden merak etmedin? Aleyna Kalaycıoğlu: Ben Kubilay'ın öldüğünü bilmiyordum. Cemil Kundakçı: Benim oğlum öldü ve sakin olan benim. Siz neden bu kadar karmaşık anlatıyor, neden panik yapıyorsunuz? Acısı olan benim. Aleyna Kalaycıoğlu: Ben normalde de böyle konuşuyorum. Ayrıca Alaattin’e araçtan inmemesini söyledim. Cemil Kundakçı: Gece saat 23.00'te çakarlı araçlarla geliyorsunuz. Sokaktaki insanlar rahatsız oluyor. Çakarları köpeğin uyanması için mi kullandınız? Aleyna Kalaycıoğlu: Cemil abiciğim, VIP araç bizden ayrı geliyordu. Bir anda arkamıza geldi. Cemil Kundakçı: Bana abi deme. (Emrullah Erdinç) [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Benim Alanım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst