Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Benim Alanım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="nocomment, post: 19421042, member: 23333"]</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔴" title="Kırmızı daire :red_circle:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f534.png" data-shortname=":red_circle:" /> TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu: </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />"Diyorlar ki, başkan konuşulanı anlamıyor, yazılanı iyi okuyamıyor.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />Ben konuşulanı da iyi anlıyorum, yazılanı da iyi okuyorum. 60 yaşındayım, futbolun 40 yılını bana sorun, kimin eli kimin cebindeydi gün, saat olarak aktarırım size.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />Buna milli takımlar da dahil.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />Ben böyle bir insanım. Herkes 'Federasyon başkanı böyle konuşur mu?' diyor. Evet konuşur, alışacaksınız.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />Ben kalbiyle dili bir olan bir insanım. Kalbimde ne varsa dilimde de konuşurum. Çünkü arkamda bagajım yok."</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="nocomment, post: 19421042, member: 23333"] 🔴 TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu: ▪️"Diyorlar ki, başkan konuşulanı anlamıyor, yazılanı iyi okuyamıyor. ▪️Ben konuşulanı da iyi anlıyorum, yazılanı da iyi okuyorum. 60 yaşındayım, futbolun 40 yılını bana sorun, kimin eli kimin cebindeydi gün, saat olarak aktarırım size. ▪️Buna milli takımlar da dahil. ▪️Ben böyle bir insanım. Herkes 'Federasyon başkanı böyle konuşur mu?' diyor. Evet konuşur, alışacaksınız. ▪️Ben kalbiyle dili bir olan bir insanım. Kalbimde ne varsa dilimde de konuşurum. Çünkü arkamda bagajım yok." [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling
Benim Alanım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst