Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Alisahin5353 Sohbet ve Rolling Alanı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Roque07, post: 17841181, member: 66563"]</p><p>İskoçya'da 5 sterlin (290 TL) karşılığında eski bir Xbox konsolu satın alan kişinin başına gelenler: </p><p></p><p><img src="https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/1f539.svg" data-url="https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/1f539.svg" class="bbImage " style="width: 15px" alt="🔹" title="🔹" /> Konsolun üzerindeki 'Rockstar North Kit' yazısını fark etti.</p><p><img src="https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/1f539.svg" data-url="https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/1f539.svg" class="bbImage " style="width: 15px" alt="🔹" title="🔹" /> Konsolu çalıştırdığında, içinden "GTA 4 Beta Build" isimli 118 GB boyutunda bir oyun çıktı.</p><p><img src="https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/1f539.svg" data-url="https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/1f539.svg" class="bbImage " style="width: 15px" alt="🔹" title="🔹" /> Oyun, normal GTA 4'ten farklı olarak bir 'Zombi minioyunu' ve çok sayıda kesilmiş içerik içeriyordu.</p><p><img src="https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/1f539.svg" data-url="https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/1f539.svg" class="bbImage " style="width: 15px" alt="🔹" title="🔹" /> 5 sterlin karşılığında konsol alan adam, şimdi aynı konsolu 800 sterlin (47.000 TL) karşılığında satıyor.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Roque07, post: 17841181, member: 66563"] İskoçya'da 5 sterlin (290 TL) karşılığında eski bir Xbox konsolu satın alan kişinin başına gelenler: [IMG width="15px" alt="🔹"]https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/1f539.svg[/IMG] Konsolun üzerindeki 'Rockstar North Kit' yazısını fark etti. [IMG width="15px" alt="🔹"]https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/1f539.svg[/IMG] Konsolu çalıştırdığında, içinden "GTA 4 Beta Build" isimli 118 GB boyutunda bir oyun çıktı. [IMG width="15px" alt="🔹"]https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/1f539.svg[/IMG] Oyun, normal GTA 4'ten farklı olarak bir 'Zombi minioyunu' ve çok sayıda kesilmiş içerik içeriyordu. [IMG width="15px" alt="🔹"]https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/1f539.svg[/IMG] 5 sterlin karşılığında konsol alan adam, şimdi aynı konsolu 800 sterlin (47.000 TL) karşılığında satıyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Alisahin5353 Sohbet ve Rolling Alanı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst