Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Alisahin5353 Sohbet ve Rolling Alanı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="nocomment, post: 17814867, member: 23333"]</p><p><strong>"KARİYERİMİN EN İYİ SEZONU OLACAK" <img src="https://web.telegram.org/k/assets/img/emoji/1f5e3.png" data-url="https://web.telegram.org/k/assets/img/emoji/1f5e3.png" class="bbImage " style="" alt="🗣" title="🗣" /> Anderson Talisca:</strong> "Fenerbahçe'de mutlu olduğumu söylemek istiyorum. Çok büyük bir kulüpte olduğumun farkındayım. Burada iyi bir adaptasyon süreci geçirdim ve Fenerbahçe'de neredeyse iki sene olacak. Kontratım da uzadı. Bireysel ve takım olarak iyi performans göstermeye gayret ediyoruz. Kariyerimin en iyi sezonu olacak. Görünen o ki bunu yapabilirim."</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="nocomment, post: 17814867, member: 23333"] [B]"KARİYERİMİN EN İYİ SEZONU OLACAK" [IMG alt="🗣"]https://web.telegram.org/k/assets/img/emoji/1f5e3.png[/IMG] Anderson Talisca:[/B] "Fenerbahçe'de mutlu olduğumu söylemek istiyorum. Çok büyük bir kulüpte olduğumun farkındayım. Burada iyi bir adaptasyon süreci geçirdim ve Fenerbahçe'de neredeyse iki sene olacak. Kontratım da uzadı. Bireysel ve takım olarak iyi performans göstermeye gayret ediyoruz. Kariyerimin en iyi sezonu olacak. Görünen o ki bunu yapabilirim." [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Alisahin5353 Sohbet ve Rolling Alanı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst