Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Alisahin5353 Sohbet ve Rolling Alanı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Karabukspor78, post: 17813454, member: 13208"]</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🚨" title="Polis arabası ışığı :rotating_light:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f6a8.png" data-shortname=":rotating_light:" /> ABD istihbaratı: İran’ın füze gücü sanılandan çok daha büyük</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔎" title="Sağa eğik büyüteç :mag_right:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f50e.png" data-shortname=":mag_right:" /> Reuters’a konuşan 5 kaynağa göre:</p><p>• Kalan füzelerin önemli kısmı yer altı tünellerinde</p><p>• Bir bölümü hasarlı ya da erişilemez</p><p>• Ancak tamamen yok edildikleri net değil</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="📊" title="Grafik çubuğu :bar_chart:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f4ca.png" data-shortname=":bar_chart:" /> Aynı tablo İHA kapasitesi için de geçerli:</p><p>Yaklaşık yüzde 30 kayıp doğrulanabiliyor</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="❗" title="Ünlem işareti :exclamation:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/2757.png" data-shortname=":exclamation:" /> Bu durum, Trump’ın “İran’ın çok az füzesi kaldı” açıklamasıyla çelişiyor</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="💬" title="Konuşma balonu :speech_balloon:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f4ac.png" data-shortname=":speech_balloon:" /> Pentagon ise saldırıların yüzde 90 azaldığını savunuyor ancak toplam kapasite kaybı konusunda net veri yok</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Karabukspor78, post: 17813454, member: 13208"] 🚨 ABD istihbaratı: İran’ın füze gücü sanılandan çok daha büyük 🔎 Reuters’a konuşan 5 kaynağa göre: • Kalan füzelerin önemli kısmı yer altı tünellerinde • Bir bölümü hasarlı ya da erişilemez • Ancak tamamen yok edildikleri net değil 📊 Aynı tablo İHA kapasitesi için de geçerli: Yaklaşık yüzde 30 kayıp doğrulanabiliyor ❗️ Bu durum, Trump’ın “İran’ın çok az füzesi kaldı” açıklamasıyla çelişiyor 💬 Pentagon ise saldırıların yüzde 90 azaldığını savunuyor ancak toplam kapasite kaybı konusunda net veri yok [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Alisahin5353 Sohbet ve Rolling Alanı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst