Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Alisahin5353 Sohbet ve Rolling Alanı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Alisahin5353, post: 16346185, member: 22225"]</p><p>Ne alaka kanka ? Bize şakalar yapılınca sıkıntı yok biz şaka yapınca aliniyorlar . Daha kimseye şaka yapmam sokarm forumuna ya iyice boku çıktı kuran çarpsın ki herkes bir hallerde . Bana 1 hafta paycell şakası yaptı burda 3-4 kişi hepsinde de bozuluyordum ama gidip de kimseyi bozmadım gerek yok dedim biz şaka yapınca laf yiyoruz <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" data-shortname=":)" /> daha ne şaka yaparım ne de bişey derim</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Alisahin5353, post: 16346185, member: 22225"] Ne alaka kanka ? Bize şakalar yapılınca sıkıntı yok biz şaka yapınca aliniyorlar . Daha kimseye şaka yapmam sokarm forumuna ya iyice boku çıktı kuran çarpsın ki herkes bir hallerde . Bana 1 hafta paycell şakası yaptı burda 3-4 kişi hepsinde de bozuluyordum ama gidip de kimseyi bozmadım gerek yok dedim biz şaka yapınca laf yiyoruz :) daha ne şaka yaparım ne de bişey derim [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Alisahin5353 Sohbet ve Rolling Alanı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst