Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Alisahin5353 Sohbet ve Rolling Alanı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Alisahin5353, post: 16341338, member: 22225"]</p><p>Aynen sende haklısın yrrk kürek buradan konuşacak ben Dm den yazacam <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" data-shortname=":)" /> sizin dusuncenizle benim düşüncem kusura bakmayın uymuyor daha önce SG muhabbetinde de çıkışımı biliyor biraz akıllı zeki insan zaten orada kiminle ne samimiyet de konusucagini bilir diye düşünüyorum abi . Herkesin düşüncesine saygım sonsuz yorumunuzu elbet de yapabilirsiniz basım gözüm üstüne ama bende buyum şakaya epsirye dalgaya her türlü varım eğleniyoruz ne güzel amaaaaaa ben nasıl kiminle ne düzey de ne seviye de ne yakinlikda konuşmasını biliyorsam herkes bilicek bende buyum isteyen trip desin isteyen alinganlik desin başkası başka bişey desin umurumda olmaz neyse uzatmicam daha fazla gerek yok Allah herkesin gönlüne göre versin yolunu bahtını açık etsin</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Alisahin5353, post: 16341338, member: 22225"] Aynen sende haklısın yrrk kürek buradan konuşacak ben Dm den yazacam :) sizin dusuncenizle benim düşüncem kusura bakmayın uymuyor daha önce SG muhabbetinde de çıkışımı biliyor biraz akıllı zeki insan zaten orada kiminle ne samimiyet de konusucagini bilir diye düşünüyorum abi . Herkesin düşüncesine saygım sonsuz yorumunuzu elbet de yapabilirsiniz basım gözüm üstüne ama bende buyum şakaya epsirye dalgaya her türlü varım eğleniyoruz ne güzel amaaaaaa ben nasıl kiminle ne düzey de ne seviye de ne yakinlikda konuşmasını biliyorsam herkes bilicek bende buyum isteyen trip desin isteyen alinganlik desin başkası başka bişey desin umurumda olmaz neyse uzatmicam daha fazla gerek yok Allah herkesin gönlüne göre versin yolunu bahtını açık etsin [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Alisahin5353 Sohbet ve Rolling Alanı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst