Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Alisahin5353 Sohbet ve Rolling Alanı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Alisahin5353, post: 16341241, member: 22225"]</p><p>Kardesim benim şuan sakinim sınırlı değilim dalga mı geçiyorsunuz benimle ? Ben sana bugüne kadar yrrk kelimesini kullandim mi benden Küçüksun ya da [USER=65569]@olmeca[/USER] yada siz bana . Samimiyetimiz tabi ki var sakalasiriz güleriz eğleniriz ederiz . Hadi SG yazdı zamanında alinganlik dediniz eyvallah çok haklısınız onda senin samimiyetin o düzeyde olmayan bir adam sana ne diyon yrrk dicek hahaha diyip gecicek misin ? Benim şu forumda herkes ile samimiyetim var görüyorsunuz ama herseyin de bir sınırı var benim için öyle en azından sizleri bilemem ben o muhabbeti bir tek [USER=1883]@tsorhunts[/USER] bu adamla yapiyorum arka planda da samimi olduğumuz için çünkü ben gergin falan değildim . Neyse hiç uzatmicam gerek yok . Ama şunu bu gece çok iyi anladım ki mallk tamamen ben de insanlara bir sınır koymadim bu sivil hayatım da da geçerli bu benim en büyük hatam demek ki böyle böyle ogrencez</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Alisahin5353, post: 16341241, member: 22225"] Kardesim benim şuan sakinim sınırlı değilim dalga mı geçiyorsunuz benimle ? Ben sana bugüne kadar yrrk kelimesini kullandim mi benden Küçüksun ya da [USER=65569]@olmeca[/USER] yada siz bana . Samimiyetimiz tabi ki var sakalasiriz güleriz eğleniriz ederiz . Hadi SG yazdı zamanında alinganlik dediniz eyvallah çok haklısınız onda senin samimiyetin o düzeyde olmayan bir adam sana ne diyon yrrk dicek hahaha diyip gecicek misin ? Benim şu forumda herkes ile samimiyetim var görüyorsunuz ama herseyin de bir sınırı var benim için öyle en azından sizleri bilemem ben o muhabbeti bir tek [USER=1883]@tsorhunts[/USER] bu adamla yapiyorum arka planda da samimi olduğumuz için çünkü ben gergin falan değildim . Neyse hiç uzatmicam gerek yok . Ama şunu bu gece çok iyi anladım ki mallk tamamen ben de insanlara bir sınır koymadim bu sivil hayatım da da geçerli bu benim en büyük hatam demek ki böyle böyle ogrencez [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Forum İçi Üye Etkinlikleri
Alisahin5353 Sohbet ve Rolling Alanı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst