Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19586421, member: 7066"]</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="♦" title="Suit Elmas :diamonds:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/2666.png" data-shortname=":diamonds:" /> Sabahattin Önkibar:</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔹" title="Küçük mavi elmas :small_blue_diamond:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f539.png" data-shortname=":small_blue_diamond:" /> İYİ Parti’nin dünkü Tandoğan mitinginde kalabalık ve coşku vardı. Müsavat Bey’in konuşması da çok iyiydi. </p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔹" title="Küçük mavi elmas :small_blue_diamond:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f539.png" data-shortname=":small_blue_diamond:" /> ‘Saraylarda Yezit olmaktansa Kerbela’da Hüseyin olacağız’ demesinden, saraydaki sultana ve siyasetteki putlara boyun eğmeyeceğimizi ifade eden, akılda kalacak güzel sözler etti. </p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔹" title="Küçük mavi elmas :small_blue_diamond:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f539.png" data-shortname=":small_blue_diamond:" /> ‘Terörsüz Türkiye’ yalanıyla ülkenin bölünmeye çalışıldığına ve bebek katili için özgürlük mitingleri yapıldığına dikkat çekerek bunun ihanet olduğunu söyledi ve <img class="smilie smilie--emoji" alt="🇹🇷" title="Türkiye :flag_tr:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f1f9-1f1f7.png" data-shortname=":flag_tr:" /> Türk bayrağına sahip çıktı.</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔹" title="Küçük mavi elmas :small_blue_diamond:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f539.png" data-shortname=":small_blue_diamond:" /> Kısacası yapılan miting ve verilen mesajlar değerliydi. İYİ Parti bunu yaygınlaştırmalı ve bölge mitingleriyle Türkiye sathına yaymalı.</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔹" title="Küçük mavi elmas :small_blue_diamond:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f539.png" data-shortname=":small_blue_diamond:" /> Büyüme ve kitleselleşme böyle başlar.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19586421, member: 7066"] ♦️ Sabahattin Önkibar: 🔹 İYİ Parti’nin dünkü Tandoğan mitinginde kalabalık ve coşku vardı. Müsavat Bey’in konuşması da çok iyiydi. 🔹 ‘Saraylarda Yezit olmaktansa Kerbela’da Hüseyin olacağız’ demesinden, saraydaki sultana ve siyasetteki putlara boyun eğmeyeceğimizi ifade eden, akılda kalacak güzel sözler etti. 🔹 ‘Terörsüz Türkiye’ yalanıyla ülkenin bölünmeye çalışıldığına ve bebek katili için özgürlük mitingleri yapıldığına dikkat çekerek bunun ihanet olduğunu söyledi ve 🇹🇷 Türk bayrağına sahip çıktı. 🔹 Kısacası yapılan miting ve verilen mesajlar değerliydi. İYİ Parti bunu yaygınlaştırmalı ve bölge mitingleriyle Türkiye sathına yaymalı. 🔹 Büyüme ve kitleselleşme böyle başlar. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst