Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19580897, member: 7066"]</p><p>Nefesimi nefesine dayayıp....</p><p>"Seni seviyorum!" diyesim var.</p><p>"Ben de seni" demeni beklemeksizin, </p><p>Seni karşılıksız sevesim var....</p><p>"Özledim işte!" deyip başını omzuma yaslayasım var.</p><p>Tutasım var ellerini sımsıkı.</p><p>Sonra nefesinde kaybolasım var;</p><p>Gözlerine bakasım var uzun uzun...</p><p>KISACASI, </p><p>Sana âşık olasım var, daha çok sevesim...</p><p>O iki kelimeyi kulağına fısıldayasım var:</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="✨" title="Parıltı :sparkles:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/2728.png" data-shortname=":sparkles:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🌺" title="Ebegümeci :hibiscus:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f33a.png" data-shortname=":hibiscus:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="✨" title="Parıltı :sparkles:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/2728.png" data-shortname=":sparkles:" />Seni seviyorummm...!!<img class="smilie smilie--emoji" alt="✨" title="Parıltı :sparkles:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/2728.png" data-shortname=":sparkles:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🌺" title="Ebegümeci :hibiscus:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f33a.png" data-shortname=":hibiscus:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="✨" title="Parıltı :sparkles:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/2728.png" data-shortname=":sparkles:" /></p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19580897, member: 7066"] Nefesimi nefesine dayayıp.... "Seni seviyorum!" diyesim var. "Ben de seni" demeni beklemeksizin, Seni karşılıksız sevesim var.... "Özledim işte!" deyip başını omzuma yaslayasım var. Tutasım var ellerini sımsıkı. Sonra nefesinde kaybolasım var; Gözlerine bakasım var uzun uzun... KISACASI, Sana âşık olasım var, daha çok sevesim... O iki kelimeyi kulağına fısıldayasım var: ✨🌺✨Seni seviyorummm...!!✨🌺✨ [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst