Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19575954, member: 7066"]</p><p>Kendimi uzun uzun anlatmak ve susmak arasında gidip geliyorum çoğu zaman.</p><p>Hiçbir zaman tam anlamıyla hissettiklerimi anlatamayacağımı, anlatsam bile anlaşılmayacağımı bildiğimden susmayı tercih ediyorum.</p><p>Hatta içimde biriktirdiklerimi kendime bile anlatmıyorum.</p><p>Yazıp yazıp siliyorum hep, cümlelerimi toparlayamıyorum.</p><p>Bir şeyler yolunda değil biliyorum fakat inatla her şey yolundaymış gibi davranıyorum.</p><p>Bazen düşüncelerim arasında kayboluyorum ve bazen de düşünmekten kaçıyorum.</p><p>Böyle nereye kadar devam edecek diye sormuyorum artık kendime.</p><p>Çünkü cevabını bilmiyorum.</p><p>Sadece bir köşeye çekiliyor sessizce yolunda gitmeyen ne varsa bir an önce son bulmasını bekliyorum.. <img class="smilie smilie--emoji" alt="☘" title="Yonca :shamrock:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/2618.png" data-shortname=":shamrock:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🌿" title="Bitki :herb:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f33f.png" data-shortname=":herb:" /></p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19575954, member: 7066"] Kendimi uzun uzun anlatmak ve susmak arasında gidip geliyorum çoğu zaman. Hiçbir zaman tam anlamıyla hissettiklerimi anlatamayacağımı, anlatsam bile anlaşılmayacağımı bildiğimden susmayı tercih ediyorum. Hatta içimde biriktirdiklerimi kendime bile anlatmıyorum. Yazıp yazıp siliyorum hep, cümlelerimi toparlayamıyorum. Bir şeyler yolunda değil biliyorum fakat inatla her şey yolundaymış gibi davranıyorum. Bazen düşüncelerim arasında kayboluyorum ve bazen de düşünmekten kaçıyorum. Böyle nereye kadar devam edecek diye sormuyorum artık kendime. Çünkü cevabını bilmiyorum. Sadece bir köşeye çekiliyor sessizce yolunda gitmeyen ne varsa bir an önce son bulmasını bekliyorum.. ☘️🌿 [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst