Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19575485, member: 7066"]</p><p>Eray Güçlüer:</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />KAAN motorunun 10-15 yıllık geçmişi var. Devlet o dönem 1,5 milyar dolarlık bütçe ayırıyor. </p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />Bu parayla çok sayıda motor yapıyorlar. (Test sırasında) O kadar çok yükleniyorlar ki motorlar parçalanıyor. </p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />8-10 motor sonrasında tüm gerilimlere dayanacak bir motor geliştirip nihaî halini veriyorlar. </p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />Hatırlarsanız YILDIRIMHAN'ın yanında 42 bin librelik GÜÇHAN adlı motor vardı. </p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />Tıpkı onun gibi TF35000 de yapıldı, laboratuvar testleri bitti. En son gittiğimde bu motoru gördüm. </p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />TF35000, F110'dan daha büyük. Millî motorun KAAN'a takılması için ekipler uçakta ne gibi modifikasyonlar yapılacağını çalışıyor.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19575485, member: 7066"] Eray Güçlüer: ▪️KAAN motorunun 10-15 yıllık geçmişi var. Devlet o dönem 1,5 milyar dolarlık bütçe ayırıyor. ▪️Bu parayla çok sayıda motor yapıyorlar. (Test sırasında) O kadar çok yükleniyorlar ki motorlar parçalanıyor. ▪️8-10 motor sonrasında tüm gerilimlere dayanacak bir motor geliştirip nihaî halini veriyorlar. ▪️Hatırlarsanız YILDIRIMHAN'ın yanında 42 bin librelik GÜÇHAN adlı motor vardı. ▪️Tıpkı onun gibi TF35000 de yapıldı, laboratuvar testleri bitti. En son gittiğimde bu motoru gördüm. ▪️TF35000, F110'dan daha büyük. Millî motorun KAAN'a takılması için ekipler uçakta ne gibi modifikasyonlar yapılacağını çalışıyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst