Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19563442, member: 7066"]</p><p>Kimseyi Değiştiremezsin Hayatta</p><p></p><p>Ve kimse için de değişmemelisin.</p><p>Kimliğini kaybettiğin an, yaşamını çöpe attın demektir.</p><p>İstemediğin sürece, hiçbir şey için ödün vermeyeceksin.</p><p>Çünkü gün gelir, verecek hiçbir şeyin kalmaz.</p><p>Her şeyi sen istediğin için yapacaksın,</p><p>başkası senden istediği için değil.</p><p>Ve sen, sen olarak kaldığın sürece senin yanında olanlar</p><p>da mutlu olacaktır.</p><p>Bırak hayatına eşlik etmek isteyenler gelsin seninle.Yolun bitimine kadar gelmeleri şart değil.</p><p>Herkesin gidebileceği bir yol vardır.</p><p>Sen yeter ki, yanında yer almayı bil.</p><p>Ne sen kimse için mecburi istikametsin,</p><p>ne de bir başkası senin için...</p><p>Seninle gelmek isteyenleri yanına al.</p><p>Belki beraber daha çok şey katabilirsiniz bu hayata.</p><p>Yanındaki seni mutlu ettiği sürece kalsın hayatında, zorlama kendini.</p><p>Hayat rahat ve anlayışlı insanlarla</p><p>Ve hayat hak ettiği gibi yaşandığında güzel...Ve unutma; aynı dili konuşanlar değil</p><p>aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir...</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19563442, member: 7066"] Kimseyi Değiştiremezsin Hayatta Ve kimse için de değişmemelisin. Kimliğini kaybettiğin an, yaşamını çöpe attın demektir. İstemediğin sürece, hiçbir şey için ödün vermeyeceksin. Çünkü gün gelir, verecek hiçbir şeyin kalmaz. Her şeyi sen istediğin için yapacaksın, başkası senden istediği için değil. Ve sen, sen olarak kaldığın sürece senin yanında olanlar da mutlu olacaktır. Bırak hayatına eşlik etmek isteyenler gelsin seninle.Yolun bitimine kadar gelmeleri şart değil. Herkesin gidebileceği bir yol vardır. Sen yeter ki, yanında yer almayı bil. Ne sen kimse için mecburi istikametsin, ne de bir başkası senin için... Seninle gelmek isteyenleri yanına al. Belki beraber daha çok şey katabilirsiniz bu hayata. Yanındaki seni mutlu ettiği sürece kalsın hayatında, zorlama kendini. Hayat rahat ve anlayışlı insanlarla Ve hayat hak ettiği gibi yaşandığında güzel...Ve unutma; aynı dili konuşanlar değil aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst