Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19563329, member: 7066"]</p><p>Bazen dusunuyorumda neleri geri teptik acaba istemeden? Mesela otobuse binmek yerine yuruyerek gitseydik gitmek istedigimiz yere, her sey farklı olur muydu? Bir sokakta yerleri inceleyerek yurumek yerine, basımız dimdik yuruseydik hayatımızın askı doner miydi kosedeki sokaktan? Kestirmeden gitmek yerine, uzun sokakta sallana sallana yuruseydik, her gece “keske bir kez daha gorsem” dedigimiz insanı gorur muyduk? Hatta birbirimize selam verip, eskiyi yad edip ince sızılı bir mutluluk yasar mıydık? Cekindigimiz icin bir sey soramadıgımızda, kac seyi ittik kendimizden? Cesaret edip “seviyorum ulan” diyemedigimiz icin mi sevdigimiz insanlar hep baskalarının oldu? Hep aynı yolu tercih ettigimiz icin mi bu kadar dumduz gidiyor hayatımız? Bilmiyoruz ve asla bilemeyecegiz. Cunku her zaman iki secenek vardır onumuzde ve her zaman yalnız birini secebiliriz aynı dakikalar icinde. Ne yazık ki, bu uzun yolculukta sag camın yanına oturdugumuzda, sol camdan gecen seyleri goremeyecegiz. Basımızı sola cevirsek, sag taraftakileri kaybedecegiz. Biliyor musunuz, sanırım biz hep kaybedecegiz."<img class="smilie smilie--emoji" alt="🌙" title="Hilal ay :crescent_moon:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f319.png" data-shortname=":crescent_moon:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" />.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19563329, member: 7066"] Bazen dusunuyorumda neleri geri teptik acaba istemeden? Mesela otobuse binmek yerine yuruyerek gitseydik gitmek istedigimiz yere, her sey farklı olur muydu? Bir sokakta yerleri inceleyerek yurumek yerine, basımız dimdik yuruseydik hayatımızın askı doner miydi kosedeki sokaktan? Kestirmeden gitmek yerine, uzun sokakta sallana sallana yuruseydik, her gece “keske bir kez daha gorsem” dedigimiz insanı gorur muyduk? Hatta birbirimize selam verip, eskiyi yad edip ince sızılı bir mutluluk yasar mıydık? Cekindigimiz icin bir sey soramadıgımızda, kac seyi ittik kendimizden? Cesaret edip “seviyorum ulan” diyemedigimiz icin mi sevdigimiz insanlar hep baskalarının oldu? Hep aynı yolu tercih ettigimiz icin mi bu kadar dumduz gidiyor hayatımız? Bilmiyoruz ve asla bilemeyecegiz. Cunku her zaman iki secenek vardır onumuzde ve her zaman yalnız birini secebiliriz aynı dakikalar icinde. Ne yazık ki, bu uzun yolculukta sag camın yanına oturdugumuzda, sol camdan gecen seyleri goremeyecegiz. Basımızı sola cevirsek, sag taraftakileri kaybedecegiz. Biliyor musunuz, sanırım biz hep kaybedecegiz."🌙🍂. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst