Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19560948, member: 7066"]</p><p>Sevgili Zaman,</p><p></p><p>Sen, sessizce akıp giden, ne duraklayan ne de geri dönen… Seninle konuşmak istedim; belki beni anlarsın, belki sadece dinlersin. Beni alıp götürdüğün anların ağırlığını hissediyorum. Her saniye, her dakika senin ellerinde şekilleniyor ve ben çoğu zaman fark etmeden kayboluyorum.</p><p></p><p>Bazen seni suçluyorum; neden bazı anları öyle hızlı çektin ki elimden? Neden bazı acıları öyle ağır yükledin ki omuzlarıma? Ama sonra anlıyorum ki, senin işin sadece akmak… Ne durmak ne de seçmek. Sen, sadece izleyen ve şekillendiren bir ressamsın, hayatın tuvali üzerinde.</p><p></p><p>Seninle barışmak istiyorum, zaman. Çünkü fark ettim ki, her kayıp anın içinde bir ders var, her acının içinde bir anlam. Sen, hem yaraları açan hem de onları iyileştiren bir hekim gibisin. Ve ben, senin ellerinde büyüyen bir çiçek gibi, bazen güneşe bazen gölgeye doğru eğiliyorum.</p><p></p><p>Beni korkutma, zaman… Yavaşla bazen, durduramazsan da, en azından hatırlat geçmişi, göster geleceği. Ben seninle olmayı öğreniyorum; seni anlamayı, seni kabul etmeyi… Ve belki de en önemlisi, seninle akarken kendimi kaybetmemeyi…</p><p></p><p>Sana minnettarım, zaman. Çünkü sen olmasaydın, ne acıları, ne mutlulukları, ne de kendimi böyle derinlemesine hissedebilirdim.</p><p></p><p>Saygıyla,</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19560948, member: 7066"] Sevgili Zaman, Sen, sessizce akıp giden, ne duraklayan ne de geri dönen… Seninle konuşmak istedim; belki beni anlarsın, belki sadece dinlersin. Beni alıp götürdüğün anların ağırlığını hissediyorum. Her saniye, her dakika senin ellerinde şekilleniyor ve ben çoğu zaman fark etmeden kayboluyorum. Bazen seni suçluyorum; neden bazı anları öyle hızlı çektin ki elimden? Neden bazı acıları öyle ağır yükledin ki omuzlarıma? Ama sonra anlıyorum ki, senin işin sadece akmak… Ne durmak ne de seçmek. Sen, sadece izleyen ve şekillendiren bir ressamsın, hayatın tuvali üzerinde. Seninle barışmak istiyorum, zaman. Çünkü fark ettim ki, her kayıp anın içinde bir ders var, her acının içinde bir anlam. Sen, hem yaraları açan hem de onları iyileştiren bir hekim gibisin. Ve ben, senin ellerinde büyüyen bir çiçek gibi, bazen güneşe bazen gölgeye doğru eğiliyorum. Beni korkutma, zaman… Yavaşla bazen, durduramazsan da, en azından hatırlat geçmişi, göster geleceği. Ben seninle olmayı öğreniyorum; seni anlamayı, seni kabul etmeyi… Ve belki de en önemlisi, seninle akarken kendimi kaybetmemeyi… Sana minnettarım, zaman. Çünkü sen olmasaydın, ne acıları, ne mutlulukları, ne de kendimi böyle derinlemesine hissedebilirdim. Saygıyla, [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst