Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19560867, member: 7066"]</p><p>Günler akıyor diyorlar,</p><p>ben sürükleniyorum.</p><p>Her sabah aynı omuzlarla</p><p>farklı yükler taşıyorum.</p><p></p><p>Zaman aceleci,</p><p>ben hep yarım kalmış cümleler gibiyim.</p><p>Yetişmem gereken hayaller var,</p><p>ama ayaklarım geçmişteki yorgunluklara takılıyor.</p><p></p><p>Gülüyorum,</p><p>çünkü “iyi misin?” sorusu</p><p>gerçek bir cevap istemiyor artık.</p><p>Herkes güçlü durmamı seviyor,</p><p>kimse güçlü kalmanın</p><p>ne kadar yorduğunu sormuyor.</p><p></p><p>Bazen durmak istiyorum,</p><p>ama hayat arkadan itiyor.</p><p>Dinlenmek lüks sanılıyor,</p><p>oysa ben sadece nefes almak istiyorum.</p><p></p><p>İçimde susan bir ses var,</p><p>her şeyi anlıyor ama konuşamıyor.</p><p>Çünkü anlatmak uzun,</p><p>çünkü kimsenin aceleye gelmeye niyeti yok.</p><p></p><p>Geceler ağır,</p><p>sabahlar erken.</p><p>Umut dediğim şey</p><p>bazen sadece alışkanlık.</p><p></p><p>Yine de devam ediyorum,</p><p>çünkü vazgeçmek değil bu yorgunluk.</p><p>Bu, taşıya taşıya</p><p>kendini incitmek.</p><p></p><p>Bir gün</p><p>akış beni değil</p><p>ben akışı seçeceğim belki.</p><p>Ama bugün</p><p>sadece yorulduğumu kabul ediyorum.</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="✍🏻" title="El yazması: açık ten rengi :writing_hand_tone1:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/270d-1f3fb.png" data-shortname=":writing_hand_tone1:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="✏" title="Kalem :pencil2:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/270f.png" data-shortname=":pencil2:" /></p><p></p><p>@ByRomanticom</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19560867, member: 7066"] Günler akıyor diyorlar, ben sürükleniyorum. Her sabah aynı omuzlarla farklı yükler taşıyorum. Zaman aceleci, ben hep yarım kalmış cümleler gibiyim. Yetişmem gereken hayaller var, ama ayaklarım geçmişteki yorgunluklara takılıyor. Gülüyorum, çünkü “iyi misin?” sorusu gerçek bir cevap istemiyor artık. Herkes güçlü durmamı seviyor, kimse güçlü kalmanın ne kadar yorduğunu sormuyor. Bazen durmak istiyorum, ama hayat arkadan itiyor. Dinlenmek lüks sanılıyor, oysa ben sadece nefes almak istiyorum. İçimde susan bir ses var, her şeyi anlıyor ama konuşamıyor. Çünkü anlatmak uzun, çünkü kimsenin aceleye gelmeye niyeti yok. Geceler ağır, sabahlar erken. Umut dediğim şey bazen sadece alışkanlık. Yine de devam ediyorum, çünkü vazgeçmek değil bu yorgunluk. Bu, taşıya taşıya kendini incitmek. Bir gün akış beni değil ben akışı seçeceğim belki. Ama bugün sadece yorulduğumu kabul ediyorum. ✍🏻✏️ @ByRomanticom [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst