Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19560864, member: 7066"]</p><p>Haritalara Sığmayan Bir Sevda Romanı</p><p></p><p>Beni anlamalısın.</p><p>Bu bir itiraf değil,</p><p>bir yolculuk.</p><p>Yangın yeri bir yürekle çıktım yola;</p><p>valizimde birkaç şehir,</p><p>birkaç yarım cümle</p><p>ve senden arta kalan sessizlik vardı.</p><p></p><p>İstanbul’dan başladım,</p><p>çünkü her aşk biraz boğazdır;</p><p>iki yakası da insanın içinde kalır.</p><p>Üsküdar’da akşam ezanı</p><p>bir medeniyet gibi ağır indi omzuma.</p><p>Sevda dediğin,</p><p>tarihle konuşmayı öğrenmektir bazen.</p><p>Ben seni beklerken</p><p>yüzyıllar geçti içimden.</p><p></p><p>Sonra Ankara.</p><p>Griydi.</p><p>Kalbim çocukluğumdan kalma</p><p>bir apartman boşluğu gibi</p><p>ses yaptı durdu.</p><p>Seni bir şehir sanmıştım,</p><p>kapıları açık, perdeleri yorgun.</p><p>Meğer içine girince susan</p><p>bir ülkeymişsin.</p><p></p><p>İzmir’de sustum.</p><p>Çünkü bazı şehirler</p><p>yarayı konuşmaz,</p><p>rüzgârla serinletir.</p><p>Aynı çayı içtiğimizi sandım;</p><p>senin bardağın sağlamdı,</p><p>benimki çatlak.</p><p></p><p>Bir kasabadan geçtim sonra,</p><p>adı sende kaldı.</p><p>İnsanlar tanıdıktı,</p><p>yalnızlık yabancı.</p><p>Sevmeyi toprak gibi öğrendim ben:</p><p>sessiz, derin, vazgeçilmez.</p><p>Bulgar sınırında bir gece</p><p>ay bile yoksuldu;</p><p>seni düşündüm,</p><p>hiçbir şey ısınmadı.</p><p></p><p>Trenler başladı sonra.</p><p>Avrupa trenleri.</p><p>Marsilya’da bir liman akşamı,</p><p>içim İstanbul kadar kalabalıktı.</p><p>Paris’te sokak lambaları</p><p>adını biliyordu benden önce.</p><p>Roma’da bir meydan</p><p>yalnızlığıma gölge verdi.</p><p>Pasaportumda sen vardın,</p><p>vizelerimde beklemek.</p><p></p><p>Berlin soğuktu.</p><p>Kars kadar keskin.</p><p>Bu yürek Diyarbakır sıcağıydı yine de.</p><p>Bir sevdayı</p><p>zindanlara sığdırmadım,</p><p>sürgünlere yoldaş ettim.</p><p>Adını bağırdım içimde,</p><p>hiçbir ülke duymadı.</p><p></p><p>Londra’da saatler sustu.</p><p>New York’ta geceler uzadı.</p><p>Camdan kulelerde sevda barınmadı.</p><p>İnsan büyüdü sandım,</p><p>şehirler büyüdü;</p><p>meğer yalnızlık çoğalmış.</p><p>Aşk,</p><p>eşitsiz bir çağda direnmekmiş.</p><p></p><p>Beni anlamalısın.</p><p>Zamansız geldin,</p><p>imkânsız kaldın.</p><p>Hangisine üzüleyim?</p><p>Geciken adımlarına mı,</p><p>hiç gelmeyen ihtimallere mi?</p><p>Yoksa anlatamadığım,</p><p>beni içten içe kemiren</p><p>o kifayetsiz sözlere mi?</p><p></p><p>Bir şehirdeyim şimdi,</p><p>adı önemli değil.</p><p>Bir çay içiyorum,</p><p>şekersiz.</p><p>Aynı sokaktan geçtik belki,</p><p>selamlaşmadık.</p><p>Aşk bazen</p><p>yan yana gelip</p><p>konuşamamaktır.</p><p></p><p>Ama şunu bil:</p><p>Sevda haritalara sığmaz.</p><p>Aynı evrende</p><p>farklı saat dilimlerinde yaşamak gibidir.</p><p>Beklemek de bir gurbet,</p><p>susmak da bir ülke olur.</p><p></p><p>Beni anlamalısın.</p><p>Bu bir şiir değil artık,</p><p>bir romanın kalbidir.</p><p>Ve ben</p><p>her şehirde</p><p>seni biraz daha</p><p>kaybederek tamamladım.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19560864, member: 7066"] Haritalara Sığmayan Bir Sevda Romanı Beni anlamalısın. Bu bir itiraf değil, bir yolculuk. Yangın yeri bir yürekle çıktım yola; valizimde birkaç şehir, birkaç yarım cümle ve senden arta kalan sessizlik vardı. İstanbul’dan başladım, çünkü her aşk biraz boğazdır; iki yakası da insanın içinde kalır. Üsküdar’da akşam ezanı bir medeniyet gibi ağır indi omzuma. Sevda dediğin, tarihle konuşmayı öğrenmektir bazen. Ben seni beklerken yüzyıllar geçti içimden. Sonra Ankara. Griydi. Kalbim çocukluğumdan kalma bir apartman boşluğu gibi ses yaptı durdu. Seni bir şehir sanmıştım, kapıları açık, perdeleri yorgun. Meğer içine girince susan bir ülkeymişsin. İzmir’de sustum. Çünkü bazı şehirler yarayı konuşmaz, rüzgârla serinletir. Aynı çayı içtiğimizi sandım; senin bardağın sağlamdı, benimki çatlak. Bir kasabadan geçtim sonra, adı sende kaldı. İnsanlar tanıdıktı, yalnızlık yabancı. Sevmeyi toprak gibi öğrendim ben: sessiz, derin, vazgeçilmez. Bulgar sınırında bir gece ay bile yoksuldu; seni düşündüm, hiçbir şey ısınmadı. Trenler başladı sonra. Avrupa trenleri. Marsilya’da bir liman akşamı, içim İstanbul kadar kalabalıktı. Paris’te sokak lambaları adını biliyordu benden önce. Roma’da bir meydan yalnızlığıma gölge verdi. Pasaportumda sen vardın, vizelerimde beklemek. Berlin soğuktu. Kars kadar keskin. Bu yürek Diyarbakır sıcağıydı yine de. Bir sevdayı zindanlara sığdırmadım, sürgünlere yoldaş ettim. Adını bağırdım içimde, hiçbir ülke duymadı. Londra’da saatler sustu. New York’ta geceler uzadı. Camdan kulelerde sevda barınmadı. İnsan büyüdü sandım, şehirler büyüdü; meğer yalnızlık çoğalmış. Aşk, eşitsiz bir çağda direnmekmiş. Beni anlamalısın. Zamansız geldin, imkânsız kaldın. Hangisine üzüleyim? Geciken adımlarına mı, hiç gelmeyen ihtimallere mi? Yoksa anlatamadığım, beni içten içe kemiren o kifayetsiz sözlere mi? Bir şehirdeyim şimdi, adı önemli değil. Bir çay içiyorum, şekersiz. Aynı sokaktan geçtik belki, selamlaşmadık. Aşk bazen yan yana gelip konuşamamaktır. Ama şunu bil: Sevda haritalara sığmaz. Aynı evrende farklı saat dilimlerinde yaşamak gibidir. Beklemek de bir gurbet, susmak da bir ülke olur. Beni anlamalısın. Bu bir şiir değil artık, bir romanın kalbidir. Ve ben her şehirde seni biraz daha kaybederek tamamladım. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst