Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19560857, member: 7066"]</p><p>HARİTALARDAN KALAN KOKUN</p><p></p><p>Bir mektupla başladı her şey.</p><p>Zarfı yıpranmış,</p><p>Pulları başka ülkeler görmüş.</p><p>Moskova'da yazılmıştı belki</p><p>Ama İstanbul’da geri döndü bana.</p><p>Bazı sevdalar adresi doğru bilmez,</p><p>Bazı insanlar da kalbini.</p><p></p><p>Geri gelen mektuplar vardı masamda,</p><p>Dönüşü olmayan aşklar gibi suskun.</p><p>Gözlerin,</p><p>Aşkın siyahıydı;</p><p>Ne geceye benzerdi</p><p>Ne gündüze.</p><p>Yalnızlık,</p><p>Ruhumda ince bir sızı değil artık,</p><p>Derin bir ülke sınırıydı.</p><p></p><p>Mardin'de bir sokaktan geçtim,</p><p>Taşlar bile yorgundu.</p><p>Basmane’de tren garında</p><p>İnsanların yüzü kadar soğuktu zaman.</p><p>Anladım ki</p><p>Nereye gidersem gideyim</p><p>Kendi geçmişimi yanıma alıyordum.</p><p></p><p>Ankara’da annemin sesi kaldı,</p><p>İzmir’de gençliğim.</p><p>Edirne'de içimde büyüyen öfke,</p><p>Kars’ta susmayı öğrendi.</p><p>Kırmızı kiremitli memleketim sıcak bir yara gibiydi,</p><p>Gazze ise geç kalınmış bir barış.</p><p></p><p>Bir akşam Üsküdar’da durdum,</p><p>Boğaz ağır ağır konuşuyordu.</p><p>Kubbelere çarpan geçmiş</p><p>Bir musikî gibi çöktü içime.</p><p>Annem haklıydı belki;</p><p>İnsan,</p><p>Geldiği yerin kokusunu taşır</p><p>Ölümüne kadar.</p><p></p><p>Ama ya dünya?</p><p>Dünya kokusunu kaybetmişti.</p><p>Kalbimin kızgın sesiyle sordum kendime:</p><p>“Bu çağda insan olmak</p><p>Neden bu kadar zor?”</p><p></p><p>Kudüs'te sis,</p><p>Kahire’de gürültü,</p><p>Mekke’de yanık bir dua…</p><p>Ruhum göğe çıkmak istiyordu,</p><p>Ama bedenim</p><p>Hayatın sert kaldırımlarına bağlıydı.</p><p></p><p>Bir kasaba kahvesinde oturdum sonra,</p><p>Yetim çocuğun yalnızlığıyla.</p><p>Kimse beni tanımıyordu,</p><p>Bu iyi bir şeydi.</p><p>Bazen insan,</p><p>Tanındıkça kaybolur.</p><p></p><p>Memleketinin dağları girdi rüyama,</p><p>Sevda bir isyan gibi büyüdü içimde.</p><p>“Bu düzen böyle,” dedi bir ses,</p><p>Ama ben yine de sevdim.</p><p>Çünkü bazı aşklar</p><p>Düzeni tanımaz.</p><p></p><p>Hızır (a.s) gelip omzuma dokundu:</p><p>“Bu kadar büyütme,” dedi,</p><p>“Yalnızlık bazen</p><p>Bir akşam vapurudur sadece.”</p><p>Haklıydı belki,</p><p>Ama bazı vapurlar</p><p>Hiçbir iskeleye yanaşmaz.</p><p></p><p>Boynu bükük çocuğun kırık aynasında</p><p>Kendime baktım;</p><p>Çocukluğum gözlerime sığmadı.</p><p>Bir fincanın dibinde sakladım seni,</p><p>Ama kalbim taştı.</p><p></p><p>Ve sonunda şunu öğrendim:</p><p>Ruh,</p><p>Göğe yükselmeyi bilir;</p><p>Beden,</p><p>Kefene sarılmayı.</p><p>Ama insan,</p><p>Sevmekten vazgeçmez.</p><p></p><p>Dünyanın neresinde olursan ol,</p><p>Hiçbir şey için geç değildir.</p><p>Geldiğin yerin kokusunu verirsen,</p><p>Gittiğin yerde</p><p>Aynı kokudan mahrum kalmazsın.</p><p></p><p>Mektuplar geri döner,</p><p>Aşklar dönmez belki.</p><p>Ama hikâye sürer.</p><p></p><p>Çünkü bazı hayatlar</p><p>Şiir bitti sanıldığında</p><p>Başlar.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19560857, member: 7066"] HARİTALARDAN KALAN KOKUN Bir mektupla başladı her şey. Zarfı yıpranmış, Pulları başka ülkeler görmüş. Moskova'da yazılmıştı belki Ama İstanbul’da geri döndü bana. Bazı sevdalar adresi doğru bilmez, Bazı insanlar da kalbini. Geri gelen mektuplar vardı masamda, Dönüşü olmayan aşklar gibi suskun. Gözlerin, Aşkın siyahıydı; Ne geceye benzerdi Ne gündüze. Yalnızlık, Ruhumda ince bir sızı değil artık, Derin bir ülke sınırıydı. Mardin'de bir sokaktan geçtim, Taşlar bile yorgundu. Basmane’de tren garında İnsanların yüzü kadar soğuktu zaman. Anladım ki Nereye gidersem gideyim Kendi geçmişimi yanıma alıyordum. Ankara’da annemin sesi kaldı, İzmir’de gençliğim. Edirne'de içimde büyüyen öfke, Kars’ta susmayı öğrendi. Kırmızı kiremitli memleketim sıcak bir yara gibiydi, Gazze ise geç kalınmış bir barış. Bir akşam Üsküdar’da durdum, Boğaz ağır ağır konuşuyordu. Kubbelere çarpan geçmiş Bir musikî gibi çöktü içime. Annem haklıydı belki; İnsan, Geldiği yerin kokusunu taşır Ölümüne kadar. Ama ya dünya? Dünya kokusunu kaybetmişti. Kalbimin kızgın sesiyle sordum kendime: “Bu çağda insan olmak Neden bu kadar zor?” Kudüs'te sis, Kahire’de gürültü, Mekke’de yanık bir dua… Ruhum göğe çıkmak istiyordu, Ama bedenim Hayatın sert kaldırımlarına bağlıydı. Bir kasaba kahvesinde oturdum sonra, Yetim çocuğun yalnızlığıyla. Kimse beni tanımıyordu, Bu iyi bir şeydi. Bazen insan, Tanındıkça kaybolur. Memleketinin dağları girdi rüyama, Sevda bir isyan gibi büyüdü içimde. “Bu düzen böyle,” dedi bir ses, Ama ben yine de sevdim. Çünkü bazı aşklar Düzeni tanımaz. Hızır (a.s) gelip omzuma dokundu: “Bu kadar büyütme,” dedi, “Yalnızlık bazen Bir akşam vapurudur sadece.” Haklıydı belki, Ama bazı vapurlar Hiçbir iskeleye yanaşmaz. Boynu bükük çocuğun kırık aynasında Kendime baktım; Çocukluğum gözlerime sığmadı. Bir fincanın dibinde sakladım seni, Ama kalbim taştı. Ve sonunda şunu öğrendim: Ruh, Göğe yükselmeyi bilir; Beden, Kefene sarılmayı. Ama insan, Sevmekten vazgeçmez. Dünyanın neresinde olursan ol, Hiçbir şey için geç değildir. Geldiğin yerin kokusunu verirsen, Gittiğin yerde Aynı kokudan mahrum kalmazsın. Mektuplar geri döner, Aşklar dönmez belki. Ama hikâye sürer. Çünkü bazı hayatlar Şiir bitti sanıldığında Başlar. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst