Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19558691, member: 7066"]</p><p>“BU FELAKET BİR DÜNYA KUPASI”</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🗣" title="Konuşan kafa :speaking_head:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f5e3.png" data-shortname=":speaking_head:" /> İran Milli Takımı Kaptanı Mehdi Taremi:</p><p></p><p>“Bu felaket bir Dünya Kupası. Profesyonel futbolcular olarak bu koşullarda bir turnuvaya katılamayız, bu ne doğru ne de adil. FIFA bunu adil buluyorsa, onların meselesi ama değil. Bu sorunu bizim için kim çözmeli? FIFA mı? ABD mi? Bilmiyorum! Bana bir isim söyleyin.</p><p></p><p>FIFA Başkanı Gianni Infantino, Yeni Zelanda'ya karşı ilk maçtan sonra soyunma odamıza geldi ve tüm sorunları çözeceğini söyledi ama gerçekte FIFA hiçbir şey yapmadı.</p><p></p><p>Her şeye karşı savaşmak zorundayız. Ülkede kalamıyoruz, her maç oynamak istediğimizde seyahat edip göçmenlik kontrollerine maruz kalıyoruz, şimdi de Seattle'da kalamıyoruz ve Tijuana'ya geri dönmek zorundayız. Bizi elemek için ellerinden gelenin fazlasını yaptılar, o yüzden bizim bakış açımızdan öyle istediklerini düşünüyorum, bizi dışarıda bırakmak istiyorlar.”</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19558691, member: 7066"] “BU FELAKET BİR DÜNYA KUPASI” 🗣 İran Milli Takımı Kaptanı Mehdi Taremi: “Bu felaket bir Dünya Kupası. Profesyonel futbolcular olarak bu koşullarda bir turnuvaya katılamayız, bu ne doğru ne de adil. FIFA bunu adil buluyorsa, onların meselesi ama değil. Bu sorunu bizim için kim çözmeli? FIFA mı? ABD mi? Bilmiyorum! Bana bir isim söyleyin. FIFA Başkanı Gianni Infantino, Yeni Zelanda'ya karşı ilk maçtan sonra soyunma odamıza geldi ve tüm sorunları çözeceğini söyledi ama gerçekte FIFA hiçbir şey yapmadı. Her şeye karşı savaşmak zorundayız. Ülkede kalamıyoruz, her maç oynamak istediğimizde seyahat edip göçmenlik kontrollerine maruz kalıyoruz, şimdi de Seattle'da kalamıyoruz ve Tijuana'ya geri dönmek zorundayız. Bizi elemek için ellerinden gelenin fazlasını yaptılar, o yüzden bizim bakış açımızdan öyle istediklerini düşünüyorum, bizi dışarıda bırakmak istiyorlar.” [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst