Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19558005, member: 7066"]</p><p>YAĞMURDA FENÂ</p><p></p><p>Bu yağmur,</p><p>buluttan değil, hükümden iner.</p><p>İçime yağıyor artık;</p><p>her damla, adını unuttuğum bir zikre değiyor.</p><p>Sokaklar ıslanıyor,</p><p>ben “kurudum” sandığım yerlerden</p><p>yeniden çözülüyorum.</p><p></p><p>Bu bir kaçış değil;</p><p>nefsin huzuruna çağrılışıdır.</p><p>Islanan saklanamaz.</p><p>Üzerimdeki bütün isimleri,</p><p>“ben” diye sarıldığım her sıfatı</p><p>sessizce alıyor benden.</p><p></p><p>Islanıyorum.</p><p>Çünkü yanmayan fenâya ermez,</p><p>ıslanmayan arınmaz.</p><p>Toprak suya nasıl direnmezse,</p><p>kalbim de öyle öğreniyor teslimi.</p><p>Tutundukça ağırlaşan ellerim,</p><p>bıraktıkça hafifliyor.</p><p></p><p>Bu yağmur,</p><p>eski şehirlerin yorgun taşları gibidir;</p><p>üzerinden çok geçmiş,</p><p>ama hiç sahip olmamış.</p><p>Ben de geçtim kalabalıklardan,</p><p>çok oldum, çoğaldım</p><p>ve tam orada</p><p>kendimi kaybettim sanırken</p><p>benliğimden kurtuldum.</p><p></p><p>Aynalar bu yüzden suskun.</p><p>Adım dilden düştü,</p><p>yüzüm suretten indi.</p><p>Çünkü insan,</p><p>kendine baktıkça değil,</p><p>kendinden vazgeçtikçe tanır Rabbini.</p><p></p><p>Bu yağmur,</p><p>bir hatırlatmadır belki:</p><p>yıkıl ki “yeniden” isteme,</p><p>kırıl ki emanet olduğunu anımsa.</p><p>Kalp tam çatladığında</p><p>hakikat içeri sızmaz;</p><p>zaten hep orada olan görünür.</p><p></p><p>Ve ben şimdi</p><p>sırılsıklam bir bekleyişteyim.</p><p>Ne eskiyim ne yeni,</p><p>ne varım ne yok.</p><p>Sadece</p><p>bu yağmurun altında,</p><p>emaneti sahibine</p><p>sessizce teslim ediyorum.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19558005, member: 7066"] YAĞMURDA FENÂ Bu yağmur, buluttan değil, hükümden iner. İçime yağıyor artık; her damla, adını unuttuğum bir zikre değiyor. Sokaklar ıslanıyor, ben “kurudum” sandığım yerlerden yeniden çözülüyorum. Bu bir kaçış değil; nefsin huzuruna çağrılışıdır. Islanan saklanamaz. Üzerimdeki bütün isimleri, “ben” diye sarıldığım her sıfatı sessizce alıyor benden. Islanıyorum. Çünkü yanmayan fenâya ermez, ıslanmayan arınmaz. Toprak suya nasıl direnmezse, kalbim de öyle öğreniyor teslimi. Tutundukça ağırlaşan ellerim, bıraktıkça hafifliyor. Bu yağmur, eski şehirlerin yorgun taşları gibidir; üzerinden çok geçmiş, ama hiç sahip olmamış. Ben de geçtim kalabalıklardan, çok oldum, çoğaldım ve tam orada kendimi kaybettim sanırken benliğimden kurtuldum. Aynalar bu yüzden suskun. Adım dilden düştü, yüzüm suretten indi. Çünkü insan, kendine baktıkça değil, kendinden vazgeçtikçe tanır Rabbini. Bu yağmur, bir hatırlatmadır belki: yıkıl ki “yeniden” isteme, kırıl ki emanet olduğunu anımsa. Kalp tam çatladığında hakikat içeri sızmaz; zaten hep orada olan görünür. Ve ben şimdi sırılsıklam bir bekleyişteyim. Ne eskiyim ne yeni, ne varım ne yok. Sadece bu yağmurun altında, emaneti sahibine sessizce teslim ediyorum. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst