Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19557876, member: 7066"]</p><p>Kırgın Ülkenin Aşkı</p><p></p><p>Kırgın bir ülkenin susmayan çanları çalıyor içimde.</p><p>Boşluk ağırdır bazen</p><p>bir insanın kalbinden daha ağır.</p><p></p><p>Cümlelerim rüzgâr gibi suskun,</p><p>gözlerin yağmur gibi dinmez.</p><p></p><p>Aklı bir kenara bırakalım artık.</p><p>Çünkü akıl</p><p>bazen kalbin gerçeğini taşıyamaz.</p><p></p><p>Ben kalbinin tarafındayım.</p><p></p><p>Ve bir gün geleceğim.</p><p></p><p>Bir serçenin üşüyüşü kadar kısa olacak bekleyiş.</p><p>Ama bil ki</p><p>ben ömrüm oldukça yürürüm ardından.</p><p></p><p>Kuş uçar</p><p>kanat ağlar</p><p>dağlar susar</p><p>ama insan sevdi mi</p><p>hiçbir yol bitmez.</p><p></p><p>Ve sana diyeceğim ki:</p><p></p><p>“Kendine hoş geldin.”</p><p></p><p>Sen bana henüz gelmedin.</p><p>Ama ben senden gidemedim.</p><p></p><p>Bir insan</p><p>bazen hiç dokunamadığı bir kalpte yaşar.</p><p></p><p>Ben orada yaşıyorum.</p><p></p><p>Sana bir hediye getireceğim:</p><p>kapalı gişe bir yalnızlık.</p><p></p><p>Bütün sinemalar kapanacak</p><p>bütün ışıklar sönecek</p><p>ve biz</p><p>yıldızları seyredeceğiz.</p><p></p><p>Belki de seni özleye özleye</p><p>bir gün sessizce öleceğim.</p><p></p><p>Ama bil ki</p><p>ölüm bile bazen</p><p>bir insanı sevmenin yanında küçük kalır.</p><p></p><p>Kuyudan içtiğimiz su gibi</p><p>her gün nergisler ekeceğim toprağına.</p><p></p><p>Gülüşün düşecek</p><p>güneşin kızıllığına.</p><p></p><p>Çiy kaplı ovalara</p><p>senin adın yayılacak.</p><p></p><p>Kurumuş yapraklarına</p><p>yüreğimi bırakıyorum.</p><p></p><p>Bir gün anlayacaksın</p><p>bir insanın bir insanı</p><p>nasıl candan sevdiğini.</p><p></p><p>Kuru ağaçlarda yuvalar bozulmadan</p><p>bir gün geleceğim.</p><p></p><p>Ve sen hiç bilmeyeceksin</p><p>gönlünün ritmini</p><p>Ağustos böceklerine bağladığımı.</p><p></p><p>Kalbimde ne tür zelzeleler koptuğunu</p><p>bilmeyeceksin.</p><p></p><p>Çünkü bazı aşklar</p><p>sessiz yaşanır.</p><p></p><p>Ama en çok onlar</p><p>dünyayı değiştirir.</p><p></p><p>Sen hiç kelebek oldun mu?</p><p></p><p>Ben olmadım.</p><p></p><p>Çünkü sevdiğim kadını</p><p>bir kavanozun içine koyacak kadar küçük bir kalbim yok.</p><p></p><p>Ben seni</p><p>özgür bırakmayı öğrendim.</p><p></p><p>Bazen sessizlik suçtur</p><p>bazen susmak bir isyandır.</p><p></p><p>Ama ben bir gün geleceğim.</p><p></p><p>İçindeki bütün acıları kaldıracağım.</p><p>Huzurdan iki gözümü sana vereceğim.</p><p>Aynı göğün ezgisini anlatacağım.</p><p></p><p>Çünkü hayat</p><p>uzun bir roman değil.</p><p></p><p>Kısa bir öyküdür.</p><p></p><p>Ama insan gerçekten severse</p><p>o kısa öykü</p><p>bir destana dönüşür.</p><p></p><p>Ve ben</p><p>seni</p><p></p><p>seveceğim.</p><p></p><p>Seni seveceğim.</p><p></p><p>Seni seveceğim.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19557876, member: 7066"] Kırgın Ülkenin Aşkı Kırgın bir ülkenin susmayan çanları çalıyor içimde. Boşluk ağırdır bazen bir insanın kalbinden daha ağır. Cümlelerim rüzgâr gibi suskun, gözlerin yağmur gibi dinmez. Aklı bir kenara bırakalım artık. Çünkü akıl bazen kalbin gerçeğini taşıyamaz. Ben kalbinin tarafındayım. Ve bir gün geleceğim. Bir serçenin üşüyüşü kadar kısa olacak bekleyiş. Ama bil ki ben ömrüm oldukça yürürüm ardından. Kuş uçar kanat ağlar dağlar susar ama insan sevdi mi hiçbir yol bitmez. Ve sana diyeceğim ki: “Kendine hoş geldin.” Sen bana henüz gelmedin. Ama ben senden gidemedim. Bir insan bazen hiç dokunamadığı bir kalpte yaşar. Ben orada yaşıyorum. Sana bir hediye getireceğim: kapalı gişe bir yalnızlık. Bütün sinemalar kapanacak bütün ışıklar sönecek ve biz yıldızları seyredeceğiz. Belki de seni özleye özleye bir gün sessizce öleceğim. Ama bil ki ölüm bile bazen bir insanı sevmenin yanında küçük kalır. Kuyudan içtiğimiz su gibi her gün nergisler ekeceğim toprağına. Gülüşün düşecek güneşin kızıllığına. Çiy kaplı ovalara senin adın yayılacak. Kurumuş yapraklarına yüreğimi bırakıyorum. Bir gün anlayacaksın bir insanın bir insanı nasıl candan sevdiğini. Kuru ağaçlarda yuvalar bozulmadan bir gün geleceğim. Ve sen hiç bilmeyeceksin gönlünün ritmini Ağustos böceklerine bağladığımı. Kalbimde ne tür zelzeleler koptuğunu bilmeyeceksin. Çünkü bazı aşklar sessiz yaşanır. Ama en çok onlar dünyayı değiştirir. Sen hiç kelebek oldun mu? Ben olmadım. Çünkü sevdiğim kadını bir kavanozun içine koyacak kadar küçük bir kalbim yok. Ben seni özgür bırakmayı öğrendim. Bazen sessizlik suçtur bazen susmak bir isyandır. Ama ben bir gün geleceğim. İçindeki bütün acıları kaldıracağım. Huzurdan iki gözümü sana vereceğim. Aynı göğün ezgisini anlatacağım. Çünkü hayat uzun bir roman değil. Kısa bir öyküdür. Ama insan gerçekten severse o kısa öykü bir destana dönüşür. Ve ben seni seveceğim. Seni seveceğim. Seni seveceğim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst