Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19552708, member: 7066"]</p><p>Çocuğunu kreşe yollamak isteyen bir anne, fiyatlara isyan etti:</p><p></p><p>“Kızım 2 yaşında. Eşim ve ben çalışıyoruz. Haliyle öncelikle yarım gün, daha sonrasında da tam gün bir kreşe kızımızı göndermek istiyoruz. Fakat nereyle görüşmeye gitsek istediğim kriterleri karşılayan kreşler 40.000 TL'den başlıyor. Daha sonrasında 50.000, 60.000 gibi böyle çok ütopik rakamlara çıkıyor.</p><p></p><p>Benim beklentim; akranlarıyla sosyalleşebilmesi, kaliteli beslenebilmesi... E tabii ki o paraları da vereceksem artık çocuğa da bir şey katabilmesi. 'Neye dikkat ediyorsun?' derseniz; ben ilk 2 sene çocuğumu organik beslemeye çalıştım, paketli gıdadan uzak tuttum, şekersiz besledim. O yüzden vereceğim kreşin de çocuğa sabah kahvaltısında çikolata ekmek, yani Nutella ekmek vermesini istemiyorum. Ara öğünlerde veya ikindi kahvaltısı dedikleri şeyler adı altında da işte çocuğa hazır, pastaneden alınmış poğa...</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19552708, member: 7066"] Çocuğunu kreşe yollamak isteyen bir anne, fiyatlara isyan etti: “Kızım 2 yaşında. Eşim ve ben çalışıyoruz. Haliyle öncelikle yarım gün, daha sonrasında da tam gün bir kreşe kızımızı göndermek istiyoruz. Fakat nereyle görüşmeye gitsek istediğim kriterleri karşılayan kreşler 40.000 TL'den başlıyor. Daha sonrasında 50.000, 60.000 gibi böyle çok ütopik rakamlara çıkıyor. Benim beklentim; akranlarıyla sosyalleşebilmesi, kaliteli beslenebilmesi... E tabii ki o paraları da vereceksem artık çocuğa da bir şey katabilmesi. 'Neye dikkat ediyorsun?' derseniz; ben ilk 2 sene çocuğumu organik beslemeye çalıştım, paketli gıdadan uzak tuttum, şekersiz besledim. O yüzden vereceğim kreşin de çocuğa sabah kahvaltısında çikolata ekmek, yani Nutella ekmek vermesini istemiyorum. Ara öğünlerde veya ikindi kahvaltısı dedikleri şeyler adı altında da işte çocuğa hazır, pastaneden alınmış poğa... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst