Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19543958, member: 7066"]</p><p>Ne çok şey öğretir hayat.</p><p>En çok da direnmeyi.</p><p>Sonra kimseye çok da güvenmemeyi.</p><p>Öyle her sıfatı herkese hemen vermemen gerektiğini.</p><p>Kalabalığın güzelliğini...</p><p>Yalnızlığın gücünü...</p><p>Kendi gücünü keşfetmenin en büyük mutluluk olduğunu.</p><p>Ama en çok da herkese “hiç kimse” olarak bakabilmeyi.</p><p>Bazı mevsimlerde güneş var diye aldanmayıp, </p><p>Yanına bir şey almanın gerekliliğini.</p><p>Yani ihtimalleri.</p><p>Hayatta her şeyin mümkünlüğünü.</p><p>Hikâyede Derviş’in dediği gibi:</p><p>“Bu da geçer yahu !” diyebilmeyi...</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19543958, member: 7066"] Ne çok şey öğretir hayat. En çok da direnmeyi. Sonra kimseye çok da güvenmemeyi. Öyle her sıfatı herkese hemen vermemen gerektiğini. Kalabalığın güzelliğini... Yalnızlığın gücünü... Kendi gücünü keşfetmenin en büyük mutluluk olduğunu. Ama en çok da herkese “hiç kimse” olarak bakabilmeyi. Bazı mevsimlerde güneş var diye aldanmayıp, Yanına bir şey almanın gerekliliğini. Yani ihtimalleri. Hayatta her şeyin mümkünlüğünü. Hikâyede Derviş’in dediği gibi: “Bu da geçer yahu !” diyebilmeyi... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst