Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19540520, member: 7066"]</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔻" title="Kırmızı üçgen aşağı işareti. :small_red_triangle_down:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f53b.png" data-shortname=":small_red_triangle_down:" />Ermenistan Başbakanı Paşinyan: </p><p></p><p>Her yıl binlerce turist Türkiye'ye gidiyor, vakit geçiriyor ve geri geliyor.</p><p></p><p>Sınırlarımızı tamamen açmaya hazırlanıyoruz. Onların Ermenistan'ı ziyaret etmesine, bizim Türkiye'yi ziyaret etmemize alışmamız gerekiyor</p><p></p><p></p><p>İnsanlar argümanları tükendiğinde, birine saldırmak için ‘Türkiye’ ya da ‘Azerbaycan’ diyor.</p><p></p><p>Daha önce de söyledim: Bana hakaret ettiğinizi düşünerek ‘Türk’ demeyin.</p><p></p><p>Aynı şey herhangi bir milliyeti hakaret olarak kullanmak için de geçerli. Bu, Ermenistan’a yerleşmiş geri kalmış, taşralı bir düşünce biçimidir.</p><p></p><p>Elbette bunun tarihsel nedenleri var, ancak artık bir devletiz ve daha olgun hale gelmemiz gerekiyor</p><p></p><p></p><p></p><p>On gün önce, ABD'deki Ermeni örgütleri, özünde Karabağ hareketinin devamını amaçlayan bir konuyu gündeme getirdi.</p><p></p><p>ABD'deki Taşnak lobisi bu yönde büyük çaba sarf etti.</p><p></p><p>Ermeni halkı Karabağ hareketinin devam etmeyeceğini söyledi.</p><p></p><p>Karabağ hareketinin devam etmesine yönelik tüm girişimleri durdurmak için mümkün olan her adımı atacağız.</p><p></p><p>Çünkü Ermenistan Cumhuriyeti halkı bu vizyon için oy verdi.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19540520, member: 7066"] 🔻Ermenistan Başbakanı Paşinyan: Her yıl binlerce turist Türkiye'ye gidiyor, vakit geçiriyor ve geri geliyor. Sınırlarımızı tamamen açmaya hazırlanıyoruz. Onların Ermenistan'ı ziyaret etmesine, bizim Türkiye'yi ziyaret etmemize alışmamız gerekiyor İnsanlar argümanları tükendiğinde, birine saldırmak için ‘Türkiye’ ya da ‘Azerbaycan’ diyor. Daha önce de söyledim: Bana hakaret ettiğinizi düşünerek ‘Türk’ demeyin. Aynı şey herhangi bir milliyeti hakaret olarak kullanmak için de geçerli. Bu, Ermenistan’a yerleşmiş geri kalmış, taşralı bir düşünce biçimidir. Elbette bunun tarihsel nedenleri var, ancak artık bir devletiz ve daha olgun hale gelmemiz gerekiyor On gün önce, ABD'deki Ermeni örgütleri, özünde Karabağ hareketinin devamını amaçlayan bir konuyu gündeme getirdi. ABD'deki Taşnak lobisi bu yönde büyük çaba sarf etti. Ermeni halkı Karabağ hareketinin devam etmeyeceğini söyledi. Karabağ hareketinin devam etmesine yönelik tüm girişimleri durdurmak için mümkün olan her adımı atacağız. Çünkü Ermenistan Cumhuriyeti halkı bu vizyon için oy verdi. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst