Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19538796, member: 7066"]</p><p>Geçen yıllarda çok kayıplar verdim...</p><p></p><p>Ama bir okadarda çok şey öğrendim...</p><p></p><p>Mesela,</p><p>Yorgunum artık </p><p>Daha çok dinliyor az konuşuyorum ...</p><p></p><p>Yalanı daha kelime bitmeden anlıyorum...</p><p></p><p>Herkese saygı duyuyor ama herkesi sevmiyorum...</p><p></p><p>Değer yargılarım değişti </p><p>Mesela ilk sırada artık kendim geliyorum...</p><p></p><p>Çünkü bana benden fayda varmış, </p><p>Ve müsadenizle </p><p>İlk sırada kendim geleyim...</p><p></p><p>İkinci sırada sevdiklerim </p><p>Üçüncü dördüncü sıraları sormayın</p><p>Onlar hep yer değiştiriyor değer sıralamamda ..</p><p></p><p>Çünkü kimse ilk tanıdığım gibi kalmıyor...</p><p></p><p>Değişmeyenler zaten hak ettikleri yerde ,</p><p>Değişenler için de durum aynı </p><p>Onlarda hak ettikleri yerde</p><p>Yani yüreğimden çok uzakta</p><p>Hayatımın dışında ...!<img class="smilie smilie--emoji" alt="👏" title="Alkışlamak :clap:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f44f.png" data-shortname=":clap:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="👏" title="Alkışlamak :clap:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f44f.png" data-shortname=":clap:" /></p><p></p><p>AHRÂZ SNR</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19538796, member: 7066"] Geçen yıllarda çok kayıplar verdim... Ama bir okadarda çok şey öğrendim... Mesela, Yorgunum artık Daha çok dinliyor az konuşuyorum ... Yalanı daha kelime bitmeden anlıyorum... Herkese saygı duyuyor ama herkesi sevmiyorum... Değer yargılarım değişti Mesela ilk sırada artık kendim geliyorum... Çünkü bana benden fayda varmış, Ve müsadenizle İlk sırada kendim geleyim... İkinci sırada sevdiklerim Üçüncü dördüncü sıraları sormayın Onlar hep yer değiştiriyor değer sıralamamda .. Çünkü kimse ilk tanıdığım gibi kalmıyor... Değişmeyenler zaten hak ettikleri yerde , Değişenler için de durum aynı Onlarda hak ettikleri yerde Yani yüreğimden çok uzakta Hayatımın dışında ...!👏👏 AHRÂZ SNR [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst