Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19535567, member: 7066"]</p><p>Herkes içinin yangınını yaşıyor bir yerlerde</p><p>Gözlerinin hasretini dindiriyor bir çercevede</p><p>Kimisi kahkahaya sığınıyor</p><p>Kimisi gülüşler de avutuyor kendini inceden ince</p><p>Kimse kimsenin fırtınasını bilmiyor</p><p>Denizine , dalgasına, hayatına değmiyor</p><p>Karanlığına beyaz kondurmuyor, hislerine tercüman olmuyor</p><p>Herkes içinin yangınlarını yaşıyor bir yerlerde</p><p>Hayat senden alıyor dirhem dirhem yıllarını</p><p>Görmeden dokunmadan teslim oluyorsun hükme,</p><p>Peşpeşe tekrarlanmış günlerin içinde</p><p>Herkes içinin yangınlarını yaşıyor,,</p><p>İyiki yarın var diyenler,, bu günde güzeldi diyenler</p><p>Yıllar bizi harcadı acımadı diyenler,</p><p>Anın mutluluğuna teslim edenler kendini,</p><p>Yarım bıraktığı hayallerine uzaktan bakanlar</p><p>Sol yanını eksik hissedenler</p><p>Senler, bizler, onlar,</p><p>Herkes bir gün, ansızın gelen vedaya hazırlıyor kendini,,bilmeden istemeden,</p><p>Herkes içinin yangınlarını yaşıyor,,</p><p>Ve ben hikayesi tam olan birine henüz rastlamadım</p><p>Kuşların bile sıcak ülkelere göç ettiği bir coğrafyada</p><p>Hayata ne kadar tutunacak ritmi var kalbin,</p><p>Mecbur gününü yaşamaya, zamanı tüketmeye</p><p>Aynadaki ne bile bazen küsüyor, yabancı düşüyor cümleleri,</p><p>Hazmediyor ruhu bu hayatın bütün yorgunluğunu, bedeninin direnişini,</p><p>Başka bir öyküsü yok, başka bir senaryosu yok</p><p>Herkes içinin yangınlarını yaşıyor,,,</p><p>Herkes ait olduğu yerde tomurcuk olup,, çiçek açıyor,,</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19535567, member: 7066"] Herkes içinin yangınını yaşıyor bir yerlerde Gözlerinin hasretini dindiriyor bir çercevede Kimisi kahkahaya sığınıyor Kimisi gülüşler de avutuyor kendini inceden ince Kimse kimsenin fırtınasını bilmiyor Denizine , dalgasına, hayatına değmiyor Karanlığına beyaz kondurmuyor, hislerine tercüman olmuyor Herkes içinin yangınlarını yaşıyor bir yerlerde Hayat senden alıyor dirhem dirhem yıllarını Görmeden dokunmadan teslim oluyorsun hükme, Peşpeşe tekrarlanmış günlerin içinde Herkes içinin yangınlarını yaşıyor,, İyiki yarın var diyenler,, bu günde güzeldi diyenler Yıllar bizi harcadı acımadı diyenler, Anın mutluluğuna teslim edenler kendini, Yarım bıraktığı hayallerine uzaktan bakanlar Sol yanını eksik hissedenler Senler, bizler, onlar, Herkes bir gün, ansızın gelen vedaya hazırlıyor kendini,,bilmeden istemeden, Herkes içinin yangınlarını yaşıyor,, Ve ben hikayesi tam olan birine henüz rastlamadım Kuşların bile sıcak ülkelere göç ettiği bir coğrafyada Hayata ne kadar tutunacak ritmi var kalbin, Mecbur gününü yaşamaya, zamanı tüketmeye Aynadaki ne bile bazen küsüyor, yabancı düşüyor cümleleri, Hazmediyor ruhu bu hayatın bütün yorgunluğunu, bedeninin direnişini, Başka bir öyküsü yok, başka bir senaryosu yok Herkes içinin yangınlarını yaşıyor,,, Herkes ait olduğu yerde tomurcuk olup,, çiçek açıyor,, [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst