Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19532743, member: 7066"]</p><p>《 Vicdan En İyi Terazidir 》</p><p></p><p>Bu gün oxuduğum çox gözəl bir hekayəni sizlərlə paylaşmaq istəyirəm; Ateş, su, rüzgar ve vicdan sıkı arkadaş olmuşlar. 🤝🏼 Eh, “bir insan” olmadıkları için de çok iyi anlaşmış, çok sevmişler. Çekememezlik, dedikodu, ihtiras filan girmemiş aralarına... Bir gün içlerinden birisi kaygıya kapılmış: “Ya ne kadar iyi arkadaşız, hep birlikteyiz. Ama bir gün kaybolursak, nasıl bulacağız birbirimizi...” Ateş <img class="smilie smilie--emoji" alt="🔥" title="Ateş :fire:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f525.png" data-shortname=":fire:" />, “Dert değil” demiş, “Ben nereye gidersem gideyim, dumanımı görüp o yöne gelir beni bulursunuz”. Su da <img class="smilie smilie--emoji" alt="💧" title="Damlacık :droplet:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f4a7.png" data-shortname=":droplet:" /> rahat konuşmuş: “Beni kaybedersiniz, su sesini dinleyin neredeyse ben de oradayım.” Rüzgar ise<img class="smilie smilie--emoji" alt="🌪" title="Kasırga :cloud_tornado:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f32a.png" data-shortname=":cloud_tornado:" /> şöyle bir esip, gülümsemiş; “Beni kaybetmezsiniz merak etmeyin...” Vicdan ise <img class="smilie smilie--emoji" alt="⚖" title="Denge ölçeği :scales:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/2696.png" data-shortname=":scales:" /> arkadaşlarına bakıp, düşünmüş bir süre: “İyisi mi siz hiç beni kaybetmeyin, ben bir kez kaybolursam, bir daha kolay kolay bulunmam...” Vicdanımızı hiçbir zaman kaybetmeyelim</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19532743, member: 7066"] 《 Vicdan En İyi Terazidir 》 Bu gün oxuduğum çox gözəl bir hekayəni sizlərlə paylaşmaq istəyirəm; Ateş, su, rüzgar ve vicdan sıkı arkadaş olmuşlar. 🤝🏼 Eh, “bir insan” olmadıkları için de çok iyi anlaşmış, çok sevmişler. Çekememezlik, dedikodu, ihtiras filan girmemiş aralarına... Bir gün içlerinden birisi kaygıya kapılmış: “Ya ne kadar iyi arkadaşız, hep birlikteyiz. Ama bir gün kaybolursak, nasıl bulacağız birbirimizi...” Ateş 🔥, “Dert değil” demiş, “Ben nereye gidersem gideyim, dumanımı görüp o yöne gelir beni bulursunuz”. Su da 💧 rahat konuşmuş: “Beni kaybedersiniz, su sesini dinleyin neredeyse ben de oradayım.” Rüzgar ise🌪 şöyle bir esip, gülümsemiş; “Beni kaybetmezsiniz merak etmeyin...” Vicdan ise ⚖️ arkadaşlarına bakıp, düşünmüş bir süre: “İyisi mi siz hiç beni kaybetmeyin, ben bir kez kaybolursam, bir daha kolay kolay bulunmam...” Vicdanımızı hiçbir zaman kaybetmeyelim [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst