Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19529205, member: 7066"]</p><p>Paris’e giden bir Türk, şehirde klima kullanımının çok az olduğunu belirtip “Burada yaşlı bir insanın yaşaması çok zor, insanlar kanala filan atlamaya başladı” yorumunda bulundu:</p><p></p><p>Şu an Paris’teyim. Hissedilen 42 derece falan galiba. Tamamen dolu bir otobüsün içindeyim, yani göründüğü gibi. </p><p></p><p>Gerçekten ben hayatımda böyle bir şey görmedim. </p><p></p><p>Gün içinde hissedilen sıcaklığın 48 derece olduğu da oldu. </p><p></p><p>Hiçbir yerde klima yok. Çoğu binada yasak. </p><p></p><p>Şu an tek klima olan yerlerden biri olan sinemaya gidiyorum. Bir de spor salonları falan klimalı. </p><p></p><p>Eğer şu an burada yaşlı bir insan olsaydı, bence ölürdü. Gerçekten bu otobüsün içinde… </p><p></p><p>Yani, Türkiye’deki sıcak gibi de değil çünkü hiçbir yerde klima yok. </p><p></p><p>Çok ilginç şeyler. Normalde parklar falan sıcaklar nedeniyle kapanıyor. Şimdi ise 7/24 açıklar. </p><p></p><p>İnsanlar kanala falan atlamaya başladı. Çok ilginç bir deneyim oluyor.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19529205, member: 7066"] Paris’e giden bir Türk, şehirde klima kullanımının çok az olduğunu belirtip “Burada yaşlı bir insanın yaşaması çok zor, insanlar kanala filan atlamaya başladı” yorumunda bulundu: Şu an Paris’teyim. Hissedilen 42 derece falan galiba. Tamamen dolu bir otobüsün içindeyim, yani göründüğü gibi. Gerçekten ben hayatımda böyle bir şey görmedim. Gün içinde hissedilen sıcaklığın 48 derece olduğu da oldu. Hiçbir yerde klima yok. Çoğu binada yasak. Şu an tek klima olan yerlerden biri olan sinemaya gidiyorum. Bir de spor salonları falan klimalı. Eğer şu an burada yaşlı bir insan olsaydı, bence ölürdü. Gerçekten bu otobüsün içinde… Yani, Türkiye’deki sıcak gibi de değil çünkü hiçbir yerde klima yok. Çok ilginç şeyler. Normalde parklar falan sıcaklar nedeniyle kapanıyor. Şimdi ise 7/24 açıklar. İnsanlar kanala falan atlamaya başladı. Çok ilginç bir deneyim oluyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst