Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19528881, member: 7066"]</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="♦" title="Suit Elmas :diamonds:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/2666.png" data-shortname=":diamonds:" /> Levent Gültekin:</p><p>(Erdoğan’ın Terörsüz <img class="smilie smilie--emoji" alt="🇹🇷" title="Türkiye :flag_tr:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f1f9-1f1f7.png" data-shortname=":flag_tr:" /> Türkiye sürecine muhalefeti davet etmesi hk.)</p><p></p><p>🔹️ Terörsüz Türkiye meselesinde muhalefete ihtiyacını duyuyorsun. Ekonomide, eğitimde, tarımda muhalefetin fikrine ihtiyacın yok. Ama konu terörsüz Türkiye olduğunda Yenikapı ruhunu hatırlıyorsun ve muhalefeti de elini taşın altına koymaya çağırıyorsun. </p><p></p><p>🔹️ Niye? Çünkü çetrefilli bir konu. Çünkü terörist dedikleri Öcalan'a kravat takma törenine bütün Türkiye'yi ortak etmek istiyorsun. Yani günahı sadece sana yazılmasın. </p><p>Başka şeylerin sevabını kimseye ortak etmiyorsun. </p><p></p><p>🔹️ Ama burada günah olduğunda... ‘Gel abi hep beraber yapalım. Bu da ülkemizin lehine olsun.’ diyorsun. </p><p></p><p>🔹️ Ülkemizin lehine sadece terör meselesi mi? Niye arkadaş bugüne kadar muhalefetin tek bir önerisine evet cevabı vermemişsin? Bir kere dinledin mi muhalefeti.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19528881, member: 7066"] ♦️ Levent Gültekin: (Erdoğan’ın Terörsüz 🇹🇷 Türkiye sürecine muhalefeti davet etmesi hk.) 🔹️ Terörsüz Türkiye meselesinde muhalefete ihtiyacını duyuyorsun. Ekonomide, eğitimde, tarımda muhalefetin fikrine ihtiyacın yok. Ama konu terörsüz Türkiye olduğunda Yenikapı ruhunu hatırlıyorsun ve muhalefeti de elini taşın altına koymaya çağırıyorsun. 🔹️ Niye? Çünkü çetrefilli bir konu. Çünkü terörist dedikleri Öcalan'a kravat takma törenine bütün Türkiye'yi ortak etmek istiyorsun. Yani günahı sadece sana yazılmasın. Başka şeylerin sevabını kimseye ortak etmiyorsun. 🔹️ Ama burada günah olduğunda... ‘Gel abi hep beraber yapalım. Bu da ülkemizin lehine olsun.’ diyorsun. 🔹️ Ülkemizin lehine sadece terör meselesi mi? Niye arkadaş bugüne kadar muhalefetin tek bir önerisine evet cevabı vermemişsin? Bir kere dinledin mi muhalefeti. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst