Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19517116, member: 7066"]</p><p>Bir sonbahar günüydü,</p><p>Sen gittiğinde..</p><p>Sensiz günlerim kör, karanlık.</p><p>Ne zaman anlatmak istesemde sensizliği, </p><p>kelimelerim kayıp,</p><p>Kalemim çaresiz,</p><p>Ben ise, güçsüz kalıyorum,</p><p>Sensizliğin karşısında..</p><p>Sensiz içim hep yarım, </p><p>Ruhum ise terk edilmiş gibi..</p><p>Sen gidince, seninle beraber benliğimde terk etti beni..</p><p>Kışın ortasında yapayalnız kaldım..</p><p>Üşüyor yüreğim sensiz.</p><p>Oysa sen varken düşüncelerim bahar doluydu..</p><p>Senden sonra ise,</p><p>Düşüncelerim kimsesiz, </p><p>Hayallerim yarım,</p><p>Yüreğim ise çaresiz kaldı.</p><p>Sevdanı atamadım, </p><p>Ben seni hep içimde taşıdım.</p><p>Dualarımda seni andım,</p><p>Umudumu sana bağladım.</p><p>Sen ise bunlardan bi-haber..</p><p>Beni anlamadın, </p><p>Belki de ben sana kendimi anlatamadım.</p><p>Yine de hep yazdım..</p><p>Seni yazdım, içimdeki seni..</p><p></p><p>☆ *BeRiVaN <img class="smilie smilie--emoji" alt="🖤" title="Kara kalp :black_heart:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f5a4.png" data-shortname=":black_heart:" /> YaSeMiN* ☆</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19517116, member: 7066"] Bir sonbahar günüydü, Sen gittiğinde.. Sensiz günlerim kör, karanlık. Ne zaman anlatmak istesemde sensizliği, kelimelerim kayıp, Kalemim çaresiz, Ben ise, güçsüz kalıyorum, Sensizliğin karşısında.. Sensiz içim hep yarım, Ruhum ise terk edilmiş gibi.. Sen gidince, seninle beraber benliğimde terk etti beni.. Kışın ortasında yapayalnız kaldım.. Üşüyor yüreğim sensiz. Oysa sen varken düşüncelerim bahar doluydu.. Senden sonra ise, Düşüncelerim kimsesiz, Hayallerim yarım, Yüreğim ise çaresiz kaldı. Sevdanı atamadım, Ben seni hep içimde taşıdım. Dualarımda seni andım, Umudumu sana bağladım. Sen ise bunlardan bi-haber.. Beni anlamadın, Belki de ben sana kendimi anlatamadım. Yine de hep yazdım.. Seni yazdım, içimdeki seni.. ☆ *BeRiVaN 🖤 YaSeMiN* ☆ [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst